اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های عامل استان زنجان تاکید کرد

ضرورت توقف ارائه وام‌های قرض‌الحسنه حوائجی تا ماه آینده

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های عامل استان زنجان بر ضرورت توقف ارائه وام‌های قرض‌الحسنه حوائجی تا ماه آینده برای تحقق تعهد اشتغال استان زنجان تاکید کرد.

ضرورت توقف ارائه وام‌های قرض‌الحسنه حوائجی تا ماه آینده
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی احمدی دوشنبه‌ شب در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان زنجان اظهار داشت: اگر مصوبه ضمانت سازمان‌های حمایتی در خصوص ارائه تسهیلات به این قشر محقق شود، بانک‌های عامل می‌توانند به راحتی تسهیلات مورد نیاز این افراد را در اختیار آنان قرار دهند.
وی با بیان اینکه بسیاری از افرادی که از سوی کمیته امداد و سازمان‌های حمایتی به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند، در زمینه ارائه ضامن دچار مشکل هستند، خاطرنشان کرد: در صورتی که سازمان‌های حمایتی ضمانت این افراد را قبول کنند، تسهیلات سریع‌تر در اختیار آنان قرار می‌گیرد.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های عامل استان زنجان با اشاره به آمادگی بانک‌های عامل برای ارائه تسهیلات به نهادهای حمایتی خاطرنشان کرد: در صورت ارائه ضامن معتبر تسهیلات در نظر گرفته شده به این افراد پرداخت می‌شود.
وی بر ضرورت توقف ارائه وام‌های قرض‌الحسنه حوائجی تا ماه آینده تاکید کرد و گفت: با توقف ارائه این وام‌ها، می‌توان در زمینه تعهدات بانک‌ها برای ارائه تسهیلات اقدام کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول