اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صبح

سومین روز شهادت موسوی کربلایی در اهواز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: آیین بزرگداشت سومین روز شهادت سردار سید احمد موسوی کربلایی با حضور همرزمان، علما و مردم شهید پرور خوزستان فردا در اهواز برگزار می‌شود.

سومین روز شهادت موسوی کربلایی در اهواز برگزار می‌شود

سید حسن موسوی کربلایی برادر این جانباز شهید در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خوزستان و اقشار مردمی از ساعت 9 صبح در مسجد اعظم واقع در اتوبان آیت الله بهبهانی جنب حوزه علمیه امام خمینی (ره) اهواز آغاز و تا ساعت 11 ادامه دارد.

وی در خصوص سخنران این مراسم گفت: در آیین بزرگداشت سومین روز شهادت سید احمد موسوی کربلایی، حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز و مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان سخنرانی خواهد کرد.

برادر شهید موسوی کربلایی افزود: جمعی از فرماندهان و پاسداران سبز پوش انقلاب اسلامی نیز با حضور در این مراسم با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق می‌کنند.

شهید سید احمد موسوی کربلایی از جانبازان 70 درصد خوزستانی بود که در سال 1344 در شهرستان آبادان دیده به جهان گشود. وی از رزمندگان عملیات‌های بدر، خیبر، والفجر 8، کربلای 4 و کربلای 5 بود و در تاریخ 21 دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای 5 و منطقه عملیاتی شلمچه به دلیل استفاده دشمن از سلاح‌های غیر مجاز، از تمام نقاط بدن شیمیایی شد و در تاریخ 31 خرداد 1391 بر اثر شدت جراحات ناشی از مصدومیت شیمیایی شربت شهادت نوشید.

از این شهید دو فرزند به نام‌های سید محمدحسین 14 ساله و سید مهدی 9 ساله به یادگار مانده است.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول