اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید کاشان:

تکریم جانبازان احترام به خون شهداست

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان، تکریم جانبازان و ایثارگران را در حقیقت احترام به خون شهدا قلمداد کرد.

تکریم جانبازان احترام به خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، قاسم معقولی عصر امروز در آیین روز جانباز در سالن اجتماعات فیض دانشگاه کاشان با تبریک ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع)، اعیاد شعبانیه و روز جانباز اظهار داشت: جانبازان شهدای زنده بجای مانده از کاروان شهدا هستند که با تقدیم قسمتی از بدنشان، دین خود را به انقلاب ادا کردند.

وی افزود: احترام و توجه به جانبازانی که در هشت سال دفاع مقدس همراه با شهدا در سنگرهای جنگ حق علیه باطل در راستای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب با دشمنان نبرد می‌کردند در حقیقت احترام و پاسداشت از خون شهدا است و این امر بر همه آحاد جامعه واجب است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان متذکر شد: جانبازان برای رسیدن به درجه رفیع جانبازی با اهدای عضوی از اعضای بدن خود با خدا معامله کرده‌اند.

وی وظیفه جانبازان را در تهاجم فرهنگی دشمن بعد از جنگ سخت یاد آور شد و گفت: جانبازان باید با ترویج افکار و اهداف سازنده و سرنوشت‌ساز شهدا در جامعه، مردم را در برابر توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم بیمه کنند.

در ادامه این مراسم سرپرست دانشگاه کاشان نیز جانبازان را سندهای افتخار نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: جانبازان و خانواده‌های ایثارگران، یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس و سرمایه و سند افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند.

عباس کتابی تصریح کرد: پاسداران و جانبازان، سندهای زنده و ماندگار جمهوری اسلامی هستند آنانی که برای صیانت از تمامیت ارضی مملکت و دفاع از میهن اسلامی، عضوی از بدن خود را در راه اسلام اهدا کردند.

سرپرست دانشگاه کاشان، بزرگداشت جانباز و خدمت به این قشر ایثارگر را موجب افتخار نظام و اعتلای کشور ذکر کرد و یادآور شد: جانبازان به‌عنوان قهرمانان و افتخارآفرینان ملی کشور همواره باید مورد توجه و تکریم باشند.

مراسم روز جانباز در سالروز ولادت بزرگ جانباز کربلا حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز در سالن اجتماعات فیض دانشگاه کاشان همراه با مولودی‌خوانی حاج محمود شریفی مداح و شاعر کاشانی و اجرای نمایش و مسابقه برگزار شد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول