اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

جانبازان تمثال ایثار و وفاداری هستند

خبرگزاری فارس: استاندار قم با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز جانباز اعلام کرد: جانبازان، تمثال وفاداری و ایثار، شکوه زخم و زیبایی و تصویرگر ایمانند.

جانبازان تمثال ایثار و وفاداری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور به مناسبت فرا رسیدن روز جانباز آمده است: چهارم شعبان المعظم سالروز ولادت آموزگار بزرگ عشق و وفا، امیر ادب، الگوی بی‌بدیل شجاعت و مردانگی، حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام، به نام روز جانباز نامگذاری شده است.

در ادامه این پیام آمده است: جانبازان، تمثال وفاداری و ایثار، شکوه زخم و زیبایی و تصویرگر ایمانند. یادگاران روزهای عشق و حماسه‌اند. از جنس شهیدان و هم پیمان با حسین(ع)و از نسل فصل سرخ استقامت‌اند. عباس گونه‌های وطن و آیینه داران منشور وفاداری سقای کربلا، که پس از چهارده قرن شجاعت، ایثار و مردانگی را جانی دوباره بخشیدند. مردانی با اراده‌هایی سخت‌تر از پولاد که چهره‌هایشان تجلی‌گر صبر و بردباری است. درس‌آموختگان مکتب عزت‌بخش سیدالشهدا و دوستداران وصال شهیدان و جا مانده از قافله شاهدان همیشه زنده تاریخ که بی‌صبرانه چشم انتظار بازگشت قافله سالار نورند.

در این پیام افزوده شده است: آری مقام رفیع جانبازی مدال افتخاری است که با نام بزرگ سقای تشنه لب دشت کربلا عجین شده و چه افتخاری والاتر از اینکه روز مبارک جانباز با سالروز ولادت قمر بنی‌هاشم(ع) تقارن باشد.

در پایان پیام استاندار قم آمده است: فرا رسیدن خجسته میلاد با سعادت علمدار عرصه ایثار و حماسه حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به همه جانبازان پر افتخار میهن اسلامی، به ویژه جانبازان سرافراز استان مقدس قم و فرزندان، همسران، پدران و مادران این ستاره‌های تابناک آسمان فرزانگی و چهره‌های ماندگار حماسه مقاومت و پایداری، تبریک عرض کرده و عزت، سربلندی و موفقیت همه این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول