اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین عنوان کرد

به‌کارگیری ایده‌های نوین برای رسیدن به تولیدات کیفی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به‌کارگیری ایده‌های نوین برای رسیدن به تولیدات کیفی بخش کشاورزی امری لازم و ضروری است.

به‌کارگیری ایده‌های نوین برای رسیدن به تولیدات کیفی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، محمدرضا صفری بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان آبیک د‌ر سالن اجتماعات جهادکشاورزی  این شهرستان اظهار کرد: مسئولان جهاد کشاورزی باید با همدلی، وحدت، برنامه‌ریزی و ایده‌های نوین در راستای توسعه بخش کشاورزی گام‌های مؤثری بردارند.

وی تقویت و تکمیل زنجیره تولید را ضروری دانست و افزود: اگر به دنبال توسعه بخش کشاورزی هستیم در زمینه رشد و سرمایه‌گذاری باید زمان را به حداقل برسانیم و در صدور مجوزها تسریع ببخشیم.

این مسئول اضافه کرد: باید برا‌ی بازار کشاورزان فکر اساسی کرد تا با برطرف کردن مشکلاتشان به نتایج مطلوب دست یابند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطر‌نشان کرد: مدیریت یعنی بر اساس تمام ظرفیت‌هایی که پیرامون ما وجود دارد تصمیم‌گیری درست داشته باشیم که با شناخت و کسب اطلاعات از تولید‌کنندگان و کشاورزان امکان‌پذیر است.

صفری بیان کرد: در محیط کار مدیران باید کرامت، معنویت، دانش و اخلاق حاکم باشد تا با استفاده از ظرفیت‌ها‌ی دولتی و بخش خصوصی کارها را به پیش برد.

مسائل سیاسی نباید وارد جهاد کشاورزی شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین با بیان اینکه مسائل سیاسی و حاشیه‌ای نباید وارد جهاد کشاورزی شود، افزود: در مسائل سیاسی نباید به روی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی باز شود، چرا که عرصه خدمت بزرگی در اختیار سازمان جهاد کشاورزی وجود دارد و مسائل سیاسی مربوط به دیگر افراد مسئول است.

صفری اذعان کرد: سلسله مراتب ارتقا‌ی مدیریتی در سازمان جهاد کشاورزی رعایت می‌شود، لذا به کسی به طور تصادفی پستی داده نشده است و همه پلکانی ارتقا یافته‌اند.

وی افزود: در فضای ارتقای مدیریتی به شیوه پلکانی، نشاط مدیریتی ایجاد می‌شود که مسئولان لایه به لایه به آن شایستگی‌ها دست یافته و منشأ خدمات ارزنده می‌شوند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول