اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گناباد:

نقل و انتقال پیاز زعفران بدون مجوز جهاد کشاورزی ممنوع است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گناباد گفت: هر گونه نقل و انتقال پیاز زعفران باید با مجوز جهاد کشاورزی شهرستان گناباد باشد و در غیر این صورت قاچاق محسوب می‌شود.

نقل و انتقال پیاز زعفران بدون مجوز جهاد کشاورزی ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، جواد محمدی ظهر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گناباد که در محل فرمانداری برگزار شد به موضوع زعفران و جلوگیری از قاچاق پیاز این گیاه مهم اشاره و اظهار کرد: هر گونه نقل و انتقال پیاز زعفران باید با مجوز جهاد کشاورزی شهرستان گناباد باشد، در غیر این صورت قاچاق محسوب می‌شود.

وی گفت: ورود و خروج گونه‌های جانوری وحشی از شهرستان گناباد به استناد قانون شکار و صید باید با مجوز سازمان حفاظت محیط زیست و اخذ مجوز بهداشتی از سازمان دامپزشکی صورت بگیرد، بنابراین دستگاه‌های مربوط باید بر مبادله گونه‌های جانوری وحشی نظارت کنند تا مانع قاچاق حیوانات وحشی شوند.

معاون فرماندار گناباد افزود: گسترش این پدیده خطری جدی برای ذخایر ژنتیکی و سرمایه‌های ملی کشور محسوب می‌شود.

محمدی گفت: سازمان حفاظت محیط زیست، نهادهای امنیتی و انتظامی و بهداشتی شهرستان نهایت تلاش و کوشش خود را در راستای برخورد با هر گونه قاچاق گونه‌های جانوری و اجزای آنها به‌کار گیرند.

معاون فرماندار گناباد بیان داشت: تیم بازرسی از مصرف ‌کنندگان فرآورده‌های نفتی در شهرستان فعال و با انجام بازدیدهای مشترک اقدامات خود را در قالب فرم‌های ارسالی از کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به صورت ماهیانه منعکس کند.

وی ادامه داد: بخشداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان گناباد در ارتباط با شناسایی محل‌های غیر قانونی دپوی سوخت در زمین‌های کشاورزی، کارگاه‌های بزرگ، پروژه‌های عمرانی و زمین‌های بلاصاحب، سازمان تعزیرات حکومتی و فرمانداری را یاری دهند.

معاون فرماندار گناباد هم‌چنین بر انجام بازدیدهای مستمر و گرفتن گزارش عملکرد از تحویل‌گیران سوخت نظیر موسسات کرایه اتومبیل و دارندگان کارت هوشمند سوخت و جایگاه‌های عرضه بنزین و گازوئیل تاکید کرد.

محمدی تصریح کرد: تمام اعضا نسبت به پشتیبانی اطلاعاتی دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدام کنند.

وی گفت: به منظور جلوگیری از خروج آرد از شهرستان موضوع بررسی و موارد قانونی برای ایجاد وحدت رویه در این خصوص از مبادی ذی‌ربط اخذ و جهت اجرا به کمیسیون اعلام شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول