اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تخصیص اعتبار 335 میلیارد ریالی صورت گرفته است

ثبت‌نام 200 خرمشهری در سامانه اداره تعاون و جهاد کشاورزی

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر گفت: با تخصیص اعتبار 335 میلیارد ریالی به بخش کشاورزی خرمشهر، 200 شهروند این منطقه در سامانه اداره تعاون و جهاد کشاورزی ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 200 خرمشهری در سامانه اداره تعاون و جهاد کشاورزی

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: توجه به بخش کشاورزی خرمشهر همواره می‌تواند اقتصاد مؤثر و نسبتاً پایداری را در منطقه ایجاد کند.

وی افزود: توجه مضاعف به این بخش مطمئناً در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی بخش‌های مختلف اجتماعی منطقه تأثیرگذار است.

فرماندار خرمشهر با بیان اینکه اجرای 270 طرح در بخش کشاورزی از برنامه‌های مهم امسال شهرستان است، خاطرنشان کرد: این طرح‌ها شامل توسعه باغات و نخیلات، طرح مکانیزاسیون ماشین‌آلات کشاورزی، شیلات و دامپزشکی و ... است.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای حمایت از شهروندان و رفاه حال زندگی آن‌ها بوده است، گفت: صنایع تبدیلی، دام و طیور و طرح‌های کوچک کشاورزی از دیگر برنامه‌های 270 طرح کشاورزی در منطقه است.

حسینی عنوان کرد: هم‌اینک 200 خرمشهری از طریق سامانه اداره تعاون و جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر برای گرفتن تسهیلات بانکی در زمینه توسعه بخش کشاورزی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی در خصوص اعتبار تخصیص داده شده به این طرح تصریح کرد: 335 میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات بانکی برای اجرای طرح کشاورزی در شهرستان خرمشهر در نظر گرفته شده است که پرداخت این تسهیلات با سود هفت درصد بین سه تا 15 سال طول می‌شود.

فرماندار خرمشهر در ادامه با تشکر از تعامل مردم قدردان و ولایتمدار این شهرستان با بخش‌های اجرایی مختلف منطقه اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت جدی‌تر مسئولان استانی بیش از پیش بتوانیم در راستای ارتقای سطح اجتماعی و اقتصادی این منطقه گام‌های متعالی‌تری برداریم.

وی در پایان گفت: رشد کشاورزی در منطقه برابر با توسعه ابعاد دیگر اقتصادی و تجاری است که همواره باید به آن توجه داشت.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول