اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

سپاه مدافع ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیله‌سوار سپاه و بسیج را بزرگترین مدافع ولایت فقیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

سپاه مدافع ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی ظهر امروز در نشستی با پاسداران و جانبازان شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: سپاه از ابتدای انقلاب در هر جریانی وارد شده با سربلندی بیرون آمده و این نشان می‌دهد که سپاه تا چه حد قدرت دارد.

وی با بیان اینکه امروز سپاه هراسی دنیای استکبار را فرا گرفته است، افزود: استکبار جهانی با حربه و حیله‌های متعدد سعی داشت جایگاه سپاه را در بین مردم تخریب کند.

قیاسی بیان داشت: دشمنان پس از پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس تلاش‌های گسترده و توطئه‌های متعددی برای ایجاد آشوب و تفرقه میان مردم انجام دادند اما هر بار خفت نصیب‌شان شد.

وی با بیان اینکه سپاه هراسی توطئه شوم دشمنان انقلاب است، ادامه داد: دشمنان ملت هر بار به دلیل هوشیاری، بصیرت مردم و تلاش‌های بی‌دریغ پاسداران و بسیجیان در دفاع از انقلاب با شکست مواجه شده‌اند.

امام جمعه بیله‌سوار با بیان اینکه استکبار عاجز از همه جا با طراحی جنگ نرم افکار جوانان ما را نشانه گرفته است، ابراز داشت: این بار نیز با هوشیاری سپاه و بسیج این توطئه‌ها شکست‌خوردنی و محکوم به فناست.

وی با بیان اینکه بسیجیان و سپاهیان نماد عزت و وحدت در کشور ایران اسلامی هستند، افزود: بسیج و سپاه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نقش مهم و تاثیرگذاری در موفقیت‌های نظام داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قیاسی در پایان اظهار داشت: سپاه در تمام دوران انقلاب از جنگ گرفته تا دوران سازندگی و پس از آن همواره در همه عرصه‌ها حاضر بوده و روز به ‌روز نیز به موفقیت‌های بیشتری دست یافته است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول