اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه:

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای زمینه پیشرفت کشور را فراهم می‌آورد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای زمینه تکامل و پیشرفت فنی و صنعتی کشور را فراهم می‌آورد.

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای زمینه پیشرفت کشور را فراهم می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرشید امیری امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: توسعه و ترویج مهارت‌آموزی در سطح دانشگاه‌ها در راستای تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص، گامی به‌سوی تحقق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

امیری ادامه داد: این اداره کل در راستای ارتقا سطح مهارت دانشجویان و براساس نیازسنجی‌های صورت گرفته، آموزش‌های مهارتی مورد نیاز بازار کار را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی این اداره کل با مرکز علمی کاربردی در راستای ارائه آموزش‌های مهارتی به دانشجویان خبر داد.

وی با تاکید بر این مطلب که خلاقیت و نوآوری باید در جوانان احیا شود، گفت: براساس این تفاهم‌نامه آموزشی، بالغ بر 288 نفرساعت آموزش به دانشجویان مرکز علمی کاربردی میراث بیستون ارائه می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: آموزش‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای با تربیت افراد برای ایجاد شغل، زمینه تکامل و پیشرفت فنی و صنعتی کشور را فراهم می‌آورد.

امیری اظهار کرد: این اداره‌کل به‌دنبال ارائه آموزش‌های مهارتی به کودکان و نوجوانان در راستای تحقق هر ایرانی یک مهارت و شناسایی و پرورش استعدادهای مهارتی استان اقدامات مفیدی انجام داده است.

وی ادامه داد: این آموزش‌ها با هدف کشف و پرورش استعدادهای مهارتی، افزایش قدرت تفکر در دانش‌آموزان و نهادینه نمودن فرهنگ مهارت‌آموزی در خانواده‌های کرمانشاهی و پرورش نسلی خلاق و مبتکر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول