اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس:

پیشرفت صنعت در دهگلان با حل مشکلات کشاورزی میسر می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی کشاورزی را زیرساخت پیشرفت صنعت خواند و خواستار رفع مشکلات بخش کشاورزی این شهرستان برای بسترسازی پیشرفت صنعت شد.

پیشرفت صنعت در دهگلان با حل مشکلات کشاورزی میسر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد قادرمرزی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دهگلان اظهار داشت: کردستان در زمینه کشاورزی و تولیدات این بخش در کشور سرآمد است و توجه به آن منجر به افزایش سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال می‌شود.

به گفته نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، تا زمانی که بخش کشاورزی را نادیده بگیریم و مشکلات این بخش رفع نشود نباید انتظار رونق صنعت در استان را داشته باشیم.

وی بر تلاش مدیران در زمینه رفع مشکلات زیرساختی و مانع توسعه‌ای در این شهرستان تاکید کرد و گفت: فرایند توسعه و سرمایه‌گذاری و پیشرفت عرصه‌های مختلف تنها با همت والای مدیران در زمینه ارائه برنامه‌های موثر و جذب اعتبارات لازم تحقق پیدا می‌کند.

قادرمرزی اضافه کرد: تغییرات برای توسعه باید مثبت باشد چون برخی از تغییرات موجب ایجاد چالش می‌شود و شهرستان دهگلان نیازمند اجرای پروژه‌های بزرگ برای تحقق توسعه و افزایش سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی است.

امام جمعه دهگلان نیز با گرامیداشت هفتم تیر یادآور شهید دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از بهترین یاران و یاوران بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، گرامیداشت یاد و نام آنها را زمینه‌ساز حفظ و تقویت ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.

ماموستا جمال جعفری افزود: شهادت مظلومانه شهید بهشتی موجب افشای ماهیت واقعی منافقان کوردل شد.

وی با بیان اینکه قضات در جامعه ما از شریف‌ترین و شجاع‌ترین مردم روزگار هستند گفت: وظیفه اصلی قوه قضائیه در نظام اسلامی اقامه قسط و عدل است و عدالت در جامعه جزو لاینفک زندگی در جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول