اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان خبر داد

اختصاص 295 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به کردستان

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان از اختصاص 295 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به این استان در سال ‌جاری خبرداد.

اختصاص 295 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که در شهرستان قروه برگزار شد از رشد اعتبارات چشم‌گیر استان در حوزه عمرانی در سال‌جاری خبر داد و اظهار کرد: امسال 295 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی علاوه بر اعتبار جاری بودجه، به استان اختصاص یافته است که با هزینه آن چهره استان در بعد عمرانی متحول خواهد شد.

وی با تاکید بر تلاش مدیران اجرایی در راستای هزینه‌کرد اعتبارات به صورت مطلوب و در بازه زمانی مناسب افزود: مدیران با کوشش و داریت خود باید با سرعت، دقت و نظارت طرح‌های عمرانی را اجرا کنند.

وی با اشاره به تنگناهای سرمایه‌گذاری در استان، به ویژه در بخش سیستم اداری خاطرنشان کرد: مدیران استان باید با قاطعیت و شجاعت در چارچوب قانون، سرمایه‌گذاران را به سرمایه‌گذاری در استان ترغیب کنند.

وی به خدمات نظام و به‌ویژه دولت نهم و دهم در استان کردستان اشاره کرد و افزود: مدیران استان بخصوص در طول قریب به دو سال گذشته از هیچ کوششی در راستای خدمت به مردم دریغ نکرده‌اند اما با این وجود و بطور طبیعی کاستی‌هایی نیز در ارائه خدمات به مردم قدرشناس کردستان مشاهده می‌شود که امیدواریم با همکاری و تعامل دوسویه مردم و مسئولان این نقاط ضعف نیز در آینده نزدیک به نقطه قوت تبدیل شوند.

وی میزان جذب اعتبارات در استان بخصوص در سال 89 را بی نظیر اعلام کرد و گفت : بحمدالله استان کردستان در این سال توانست در چارچوب قوانین و مقررات تمامی اعتبارات تخصیصی را جذب و از بازگشت حتی یک ریال اعتبار نیز جلوگیری کند.

به گفته وی، این مهم افتخار بزرگی برای مدیران استان است که امیدواریم با تلاش بیشتر این موفقیت در سال‌های آینده نیز استمرار یابد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه خدمتگزاران مردم در استان تلاش بیش از پیش در سال‌جاری به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم فهیم و صبور استان را سرلوحه کار خود قرار داده و بطور قطع افق روشنی را می‌توان برای استان در سال‌های نه چندان دور پیش‌بینی کرد.

استاندار کردستان تصریح کرد: مهم‌ترین هدف دولت تلاش و خدمت واقعی، بی‌منت و شبانه روزی به مردم بوده و در این راه نیازمند مدیرانی لایق، شجاع و همدل و همگام با مردم است.

شهبازی خاطرنشان کرد: به منظور تحقق این مهم مسئولان و مدیران استان در هر رده خدمتی که قرار دارند باید نسبت به تجدید نظر در فرایندهای اداری اقدام کرده تا زمینه تسریع در امور جاری واحدهای تحت نظارت خود برای خدمت بیشتر به مردم را فراهم کنند.

وی در پایان از تصویب تبدیل شهر دلبران به بخش خبر داد و گفت: بخشدار بخش دلبران نیز انتخاب و بزودی معرفی می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول