اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان خبر داد

اختصاص 7 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های عمرانی درمیان

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: در سال گذشته مبلغ 7 میلیارد و 700 میلیون تومان برای اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی شهرستان درمیان اختصاص یافت.

اختصاص 7 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های عمرانی درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی صبح امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان درمیان اظهار داشت: در حال حاضر 169 طرح عمرانی با رویکرد آموزشی، خدماتی، کشاورزی، راه و ترابری، مخابرات و اقتصادی در شهرستان در حال اجرا است.

فرماندار درمیان با بیان اینکه کل طرح‌های در حال اجرا از محل منابع استانی و ردیف‌های بودجه 233 طرح است، اضافه کرد: مبلغ 12 میلیارد و 727 میلیون و 500 هزار تومان برای تکمیل این طرح‌ها مصوب شده که تاکنون مبلغ 11 میلیارد و 687 میلیون تومان معادل 92 درصد محقق شده است.

براتی از ایجاد 780 فرصت شغلی در جریان اجرای این طرح‌ها خبر داد و تصریح کرد: تمام جمعیت 54 هزار نفری شهرستان از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه تا سال گذشته مبلغ 2 میلیارد تومان برای تکمیل ناحیه صنعتی درمیان هزینه شده است، تأکید کرد: مهم‌ترین مشکل شهرستان در بخش صنعت عدم استقبال سرمایه‌گذاران به واسطه فاصله طولانی با مرکز استان است.

فرماندار درمیان کاهش بروکراسی اداری و کاهش زمان استعلام از دستگاه‌های اجرایی را دو راهکار موثر در جذب سرمایه‌گذار دانست و افزود: یکی از راه‌های نهادینه شدن شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی رونق نواحی صنعتی، جذب سرمایه‌گذار، بازاریابی مناسب و ایجاد زمینه صادرات محصولات تولیدی است.

وی بر استفاده بهینه از منابع موجود تأکید کرد و یادآور شد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با مدیریت صحیح هزینه‌کرد منابع در مرحله اول بر تسریع در تکمیل طرح‌ها و افزایش کیفیت آنها دقت کنند و دستگاه‌هایی که طرح نیمه‌تمام ندارند نیز باید احداث طرح‌های جدید آنان متناسب با سند توسعه شهرستان باشد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول