اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

اجرای 40 برنامه در هفته جوان در مازندران

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران از اجرای 40 برنامه در هفته بزرگداشت مقام جوان در مازندران خبر داد.

اجرای 40 برنامه در هفته جوان در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روح‌الله معافی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در آستانه گرامیداشت هفته جوان، اظهار داشت: برنامه‌های هفته جوان در 40 بند طراحی شده است.

وی ادامه داد:‌ دستگاه‌های اجرایی استان در تجلیل از جوانان خلاق و نخبه که برای کشور افتخار آفریدند و مصداق بارز آن، دستیابی به انرژی هسته‌ای است، پیش قدم باشند.

این مسئول یادآور شد:‌ اعتقادم بر این است که باید گوش شنوا برای جوانان باشیم و به مسائل، از پشت عینک جوانان بنگریم.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه مازندران یک میلیون جوان دارد، تصریح کرد:‌ توجه به جوان، باید به فرهنگ عمومی در کشور تبدیل شود تا همه حوزه‌ها به تجلیل از جوانان بپردازند.

معافی با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از جوانان با حضور 30 هزار نفر از جوانان در هفته بزرگداشت مقام جوان، گفت: جمهوری اسلامی ایران، به دستاوردهایی نائل شده که شاید برخی جوانان از این مسائل، مطلع نباشند و به همین منظور گردشگری با رویکرد هویت آفرینی برای نسل جوان را در برنامه داریم.

وی با بیان اینکه در هفته جوان باید به آنچه که شأن جوان ایرانی است، بپردازیم، افزود:‌ نمایشگاه اطلاع رسانی اوقات فراغت جوانان، از هشتم تیرماه در استان برپا می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه در ارزیابی توسعه یافتگی کشورها، برنامه‌های اوقات فراغت جوانان یکی از معیارها است، تصریح کرد: ‌پرداختن به اوقات فراغت، از آسیب‌های اجتماعی می‌کاهد.

وی یادآور شد:‌ ستاد ساماندهی امور جوانان، تنها مکانی است که می‌تواند مسائل جوانان را دیده‌بانی کند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول