اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره علی‌اکبر(ع)

جوانان برتر کردستانی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: جوانان برتر کردستانی در زمینه‌‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی در سومین جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) در سنندج تجلیل شدند.

جوانان برتر کردستانی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این مراسم که با حضور تعداد زیادی از جوانان نخبه و برتر استان در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ارتقای ارزش‌‌های متعالی و روحیه فداکاری و ایثار در نسل جوان، زمینه‌‌سازی برای بروز خلاقیت و افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده جوانان و تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی در بین جوانان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

فرهاد عبداللهی افزود: ایجاد زمینه‌‌های لازم برای مشارکت نسل جوان در عرصه‌‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی، حمایت از فعالیت‌‌های هویت‌آفرین متناسب با شاخص‌‌های ایرانی اسلامی و الگوسازی مناسب برای جوانان و کمک در راستای رشد و ارتقای هدفمند آنان از دیگر اهداف برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر‌(ع) است.

وی در مراسم تجلیل از جوانان برتر استان تصریح کرد: امیدواریم تمام جوانان این مرز و بوم با تاسی از زندگی حضرت علی‌اکبر(ع) و الگوپذیری از شخصیت ایشان همواره ادامه‌دهنده راه وی باشند.

مدیرکل ورزش و امور جوانان کردستان در ادامه با اشاره به شخصیت حضرت علی‌اکبر(ع) اضافه کرد: ایشان دارای فضایل اخلاقی بسیاری بوده و الگوی تمام عیار برای تمامی جوانان بوده‌اند.

عبداللهی گفت: در این جشنواره از جوانان برتر و نمونه استان در 14 بخش مختلف شامل بخش‌‌های قرآن، طلبه جوان، ادبیات، کارآفرینی، فیلم، موسیقی، کشاورزی و روستایی، هنرهای نمایشی، ابتکار و اختراع، رسانه، فعالیت‌‌های اجتماعی، هنرهای تجسمی، جوان خارج از کشور و جوان سرباز تجلیل شده است.

مدیر‌کل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: در این جشنواره سعی شده که اهدافی همچون شناسایی جوانان مستعد و توانمند و برنامه‌‌ریزی مناسب برای سازماندهی آنان و ارزش نهادن به اندیشه‌‌های جوانان در تمامی عرصه‌‌ها در قالب این جشنواره محقق شود.

عبداللهی افزود: معرفی جوانان نمونه در عرصه‌های مختلف از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که برای الگوسازی نسل جوان انجام می‌‌شود و اکنون این مهم بر عهده وزارت ورزش و جوانان گذاشته شده است تا در قالب جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) از این طریق برای جوانان و نوجوانان کشورمان الگوهای مناسبی را معرفی کنیم.

نخستین جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) در سال 86 و دومین جشنواره آن در سال 87 همزمان با سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) همگام با سراسر کشور در استان کردستان برگزار شده است.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول