اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد همدان:

کانون‌های مساجد فعلی پاسخگوی همه نیازهای جوانان نیست

خبرگزاری فارس: مسئول کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد همدان با بیان اینکه کانون‌های مساجد فعلی پاسخگوی همه نیازهای جوانان نیست، افزود: کانون‌های مساجد را باید بسیار کمک کنیم تا بتوانیم به همه رسالت‌های خود جامه عمل بپوشانیم.

کانون‌های مساجد فعلی پاسخگوی همه نیازهای جوانان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هادی فیض‌منش بعد از ظهر امروز در آیین افتتاحیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در همدان با بیان اینکه کانون‌های مساجد رسالتی چون مقابله با هجمه گسترده دشمنان نظام را دارند، افزود: در سالیان گذشته توجهی به کانون‌ها صورت نمی‌گرفت به طوری که تعداد کمی کانون و کتابخانه وجود داشت اما امروز بیش از 12 هزار کانون فرهنگی در کشور فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در گذشته در همدان تنها 22 کانون فرهنگی- هنری فعالیت می‌کردند اما امروز 400 کانون در همدان به ثبت رسیده است.

مسئول کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد استان همدان چشم‌انداز کانون‌های مساجد را رسیدن به بیش از یک‌هزار کانون دانست و افزود: مهمترین دغدغه مدیران ارشد نظام در عرصه جوانان هجمه‌های فرهنگی است که مساجد از مهمترین حوزه‌ها در این عرصه به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه آسیب‌های زیادی در کمین جوانان در این برهه زمانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: اگر ما به دنبال استقبال جوانان از مکان مورد اعتمادی در جامعه هستیم باید به خانواده‌ها مساجد را به عنوان امن‌ترین حوزه معرفی کنیم.

فیض‌منش با بیان اینکه کانون‌های مساجد فعلی پاسخگوی همه نیازهای جوانان نیست، افزود: کانون‌های مساجد را باید بسیار کمک کنیم تا به رسالت‌های خود عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کانون‌ها امسال در همه برنامه‌ها حضور یابند به طوری که در جشنواره قرآنی، جشنواره قرآنی 1446، جشنواره‌های شعر و پژوهش و... حضور یابند که بسیار مؤثر است.

مسئول کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد استان همدان در پایان سخنانش با بیان اینکه امسال سال متفاوتی در کانون‌ها خواهیم داشت، افزود: با برنامه‌ریزی که صورت گرفته است به زودی سرکشی از کانون‌های مساجد صورت می‌گیرد تا از چگونگی فعالیت‌های آن‌ها بازدید کنیم.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول