اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین:

ورامین پیشرو امور جوانان در پایتخت است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با اشاره به ویژگی‌های جوانان این شهرستان گفت: ورامین پیشرو امور جوانان در استان تهران است.

ورامین پیشرو امور جوانان در پایتخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش نخستین همایش حلقه گفت‌وگوی جوانان با مسئولان شهرستان ورامین برگزار شد.

در این مراسم که به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین برگزار شد، بعد از سخنرانی کوتاه رئیس اداره ورزش و جوانان، فرماندار شهرستان ورامین و سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، حاضران سؤالات و مشکلات خود را مطرح کردند. 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین طی سخنانی برپایی این مراسم را برای آشنایی با مشکلات جوانان عنوان کرد و گفت: با توجه به ادغام سازمان ورزش و سازمان ملی جوانان که منجر به شکل گیری وزارت ورزش و جوانان شد، این اداره ملزم به شناسایی معضلات جوانان در حوزه‌های مختلف شد.

مصطفی زادهدی با ابراز خرسندی از برگزاری این همایش در ارتباط با حل مشکلات افزود: بر اساس تقویم تدوین شده در ارتباط با برگزاری این مراسم در سال جاری توانستیم با همکاری فرمانداری شهرستان این همایش را پایه ریزی نماییم تا بتوان با حضور فرماندار جوان شهرستان که خود واقف به مشکلات می‌باشد و با توجه به اینکه وی خود جوان بوده و درک متقابلی نسبت به این قشر دارد، هرچه زودتر بتوان جامعه‌ای سالم و آری از هرگونه مشکل برای جوانان ترسیم کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های این اداره، خاطرنشان کرد: در نظر داریم علاوه بر پیشرفت در برنامه‌های سال جاری، در زمینه قهرمان پروری و ایجاد شرایط برای شهروندان نیز با برپایی همایش و نشست‌های مختلف نه تنها در استان بلکه در کشور پیشرو باشیم.

 

حلقه گفت‌وگو با جوانان آغازی برای حل مشکلات است

فرماندار ورامین در این همایش گفت: جای تقدیر دارد که اداره‌ای در ارتباط با شناسایی و رفع مشکلات جوانان پیشگام شده، هر چند اگر این امر از جمله وظایف این اداره تعریف شده باشد.

محسن منصوری ادامه این روند را نشان دهنده آغازی برای حل مشکلات دانست و افزود: با توجه به دیدارهای رو در رو با جوانان می‌توان با درکی متقابل به درد و دل‌ها گوش فرا داد و برای حل آن چاره‌ای اندیشید تا با رفع آن بتوان معضلات را در بخش‌های مختلف کاهش داد.

 

هدایت جوانان به برنامه‌های فرهنگی‌ـ ورزشی از مشکلات می‌کاهد

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نیز با اظهار خوشحالی از برپایی این مراسم گفت: خوشحالم در جمع جوانانی هستم که مسئولان منطقه نیز در آن حضور دارند زیرا این امر نشان دهنده اهمیت خواسته‌های جوانان از سوی مسئولان است.

عباس گچکار در ادامه با تاکید بر غنی سازی اوقات فراغت جوانان اظهار داشت: از مهم‌ترین برنامه‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین غنی سازی اوقات فراغت جوانان است و باید این امر از اهمیت قابل توجهی برخوردار باشد؛ چرا که هدایت این قشر برای پرداختن به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی می‌تواند از معضلات بکاهد.

وی به ادامه روند نشست‌های جوانان با مسئولان تأکید ورزید و ادامه داد: این قبیل برنامه‌ها باید ادامه یابد تا با شناسایی مشکلات جوانان و ایجاد راهکارهای مناسب علاوه بر کاهش معضلات اجتماعی، جامعه‌ای آری از هرگونه معضل داشته باشیم.

در ادامه این همایش، عباس گچکار سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین و مصطفی زاهدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین به سؤالات جوانان پاسخ گفتند.

مهم‌ترین سؤالات در این حوزه در ارتباط با مشکل اشتغال، ازدواج، کمبود فضاهای ورزشی و فرهنگی بود که با پاسخ‌های منطقی از سوی مسئولان همراه بود.

همچنین مقرر شد جلسه‌ای دیگر در این مورد پایه‌ریزی شود تا در فرصتی مناسب مشکلات به صورت اصولی‌تر مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/و10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول