اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان دشتی:

حضور جوانان در صحنه مهم‌ترین ابزار مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان دشتی گفت: حضور پررنگ جوانان در صحنه‎های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مهم‌ترین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

حضور جوانان در صحنه مهم‌ترین ابزار مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی محمد کاشفی پیش از ظهر امروز در نشست توجیهی اردوهای جهادی اظهار داشت: دشمن با بیشترین هزینه‎ها در جنگ نرم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه قشر جوان برآمده است.

وی تصریح کرد: ما با کمترین هزینه و با استفاده از جوانان ولایی و پیرو خط ولایت با حضور در کلاس‎ها به‌ویژه در سنگرهای مسجد به راحتی و بدون دغدغه به مبارزه با استکبار و استعمار می‎پردازیم.

کاشفی خاطر نشان کرد: بیش از اندی سال است که دشمن علیه نظام مقدس جمهوری دست به توطئه‎های مختلف زده اما جوانان ما با تاسی از رهنمودها و بیانات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و توجه به منویات ایشان درس‌هایی به دشمن داده‌اند که در تاریخ ثبت شده و نمونه آن هشت سال دفاع مقدس است.

وی گفت: مردم هیچ کشوری مانند ملت ایران اسلامی نه تنها در این قرن بلکه در قرن‎های آینده نیز وجود نخواهد داشت و دشمن بر حضور و حمایت مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی اذعان دارد.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان دشتی با بیان اینکه اردوهای جهادی یکی از بهترین بسترها برای تحقق منویات حضرت امام خامنه‎ای است گفت: مهم‌ترین برنامه‎های ما در تابستان امسال برنامه‌های فرهنگی، هنری در قالب طرح اردوهای جهادی است.

وی افزود: طرح اردوهای جهادی، هنری و فرهنگی یکی از راهکارهای مهم و مؤثر در مقابله با تهدیدات و جنگ نرم دشمن است.

کاشفی ادامه داد: سال گذشته در مجموع با حضور 10 استاد برجسته از استان و شهرستان دشتی، 322 هنرجو در اردو‎های جهادی بسیج هنرمندان شرکت کردند.

وی یادآور شد: امسال این اردوها در قالب 2 اردوی جهادی در رشته‎های هنری عکاسی، فیلم، نقاشی، طراحی، خوشنویسی، تئاتر، شعر، داستان، خانه کودک و همچنین دیوارنویسی بر روی دیوارهای مساجد و مدارس برای رده‌های سنی کودکان تا جوانان همزمان در روستاهای مختلف شهرستان به اجرا در می‎آید.

رئیس شورای بخش مرکزی دشتی نیز گفت: آمادگی جوانان روستای چاووشی در این اردوها قابل تقدیر است.

سیدحبیب‌الله علوی افزود: بسیج در اقشار مختلف نقش‎های بسزایی داشته است که باید خاک پای آنها را برداشت و به عنوان تبرک از آن استفاده کرد زیرا بسیجیان سربازان ولایت هستند و امروز همه ما افتخار می‌کنیم که عضو بسیج هستیم.

وی از نقش بسیج هنرمندان در فعالیت‌های فرهنگی، هنری قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول