اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

مدیران دستگاه‌های اجرایی به مشاوره‌ جوانان اهمیت دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی به منظور رشد و توسعه شهرستان کنگان به مشاوره‌ جوانان اهمیت دهند.

مدیران دستگاه‌های اجرایی به مشاوره‌ جوانان اهمیت دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان تیمور یزدان‌شناس در نخستین نشست شورای اداری جوان شهرستان کنگان اظهار داشت: جوانان نقش ویژه‌ای در پیشرفت و توسعه میهن اسلامی دارند و تمامی مدیران و مسئولان اجرایی در رأس برنامه‌های خویش باید به این نقش توجه داشته باشند.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: بخش عظیمی از پیشرفت‌های علمی و صنعتی که در سال‌های اخیر در ایران اسلامی شاهد آن بوده‌ایم به واسطه همین جوانان عزیز رقم خورده و با حمایت از نسل جوان می‌توانیم حرکت ایران اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت را تسریع بخشیم.

یزدان‌شناس دفاع مقدس را عرصه و مظهر اصلی تربیت مدیران جوان دانست و گفت: دوران دفاع مقدس مظهر تربیت مدیران جوان بود و امروز نیز جوانان افسران جنگ نرم، جنگ سایبری و تهاجمات فرهنگی دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی عنوان کرد: امروز به برکت روح اعتماد به نفس و خودباوری، جوانان ایران اسلامی در بحث انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، فرستادن ماهواره‌های متعدد به فضا و کشف جدید‌ترین داروهای پزشکی در دنیا سرآمد و پیشگام جهانیان هستند.

فرماندار کنگان نقش جوانان در اداره کشور را نقشی بی‌نظیر دانست و ابراز داشت: امروز اگر بخواهیم اداراتی پویا و بانشاط در کشور داشته‌ باشیم، باید به نقش حساس و غیر قابل انکار جوانان در اداره کشور توجه کنیم.

یزدان‌شناس تصریح کرد: تمامی مدیران اجرایی موظفند زمینه را برای ظهور خلاقیت و استعداد جوانان فراهم کنند و از ایشان می‌خواهیم در مجموعه‌های تحت امر خود زمینه فعالیت جوانان را هموارتر سازند.

رئیس شورای اداری جوانان شهرستان کنگان در این نشست اذعان داشت: هدف از راه‌اندازی شورای جوانان استفاده از نقطه نظرات و ابتکارات و راهکارهای جوانان برای کمک به مدیران و مسئولان است و ایشان باید روحیه تعامل و همکاری را در جوانان تقویت کنند.

حسین قاسمی یادآور شد: بیش از 50 جوان نخبه شاغل در ادارات در قالب هشت کمیته مختلف برنامه‌ها، مشکلات و طرح‌های خود را به شورای اداری ارایه خواهند داد.

وی اضافه کرد: اصلاح وضع موجود در مسیر کمک به دستگاه‌ها برای توسعه و پیشرفت شهرستان در ابعاد مختلف از مهم‌ترین اهداف شورای اداری جوانان است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول