اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیرماه صورت می‌گیرد

برگزاری چهارمین دوره مسابقات ووشوی جام پارس در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشوی استان زنجان از برگزاری چهارمین دوره مسابقات ووشوی جام پارس در زنجان خبر داد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات ووشوی جام پارس در زنجان

رامین موحدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، زمان برگزاری جام پارس را در زنجان بیست و دوم تا بیست و پنجم تیرماه عنوان کرد و اظهار داشت: این مسابقات بلافاصله یک روز بعد از مسابقات ووشوی غرب آسیا در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعلام آمادگی 15 کشور برای حضور در مسابقات ووشوی جام پارس افزود: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد ورزشکاران حدود 20 کشور در این مسابقات حضور داشته باشند.

رئیس هیئت ووشوی استان زنجان اضافه کرد: مسابقات ووشوی جام پارس در سالن 6هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره تعداد ورزشکاران حاضر در مسابقات پارس گفت: احتمال حضور 200 ورزشکار داخلی و خارجی در مسابقات وجود دارد.

موحدنیا تعداد عوامل اجرایی مسابقات ووشوی جام پارس را 100 نفر اعلام کرد و اضافه کرد: مسابقات ووشوی جام پارس در دو رشته تالو و ساندا برگزار می‌شود.

وی تعداد نفرات تیم‌های حاضر در مسابقات ووشو را 12 ورزشکار عنوان کرد و ادامه داد: دو مربی و یک سرپرست هم ورزشکاران را در مسابقات جام پارس همراهی می‌کنند.

رئیس هیئت ووشوی استان زنجان با اشاره به شرایط ویژه ووشوی استان تصریح کرد: در مسابقات ووشوی جام پارس یک تیم به نمایندگی از استان زنجان حضور می‌یابد.

وی با بیان اینکه سه تیم از ایران در مسابقات ووشوی جام پارس شرکت می‌کند، افزود: به غیر از تیم ووشوی استان زنجان، تیم ملی جوانان و تیم نفت نیز از ایران در این مسابقات حاضر می‌شوند.

موحد نیا تاکید کرد: برگزاری مسابقات جام پارس و همچنین مسابقات ووشوی غرب آسیا از بزرگترین رویدادهای ورزش استان زنجان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول