اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه ساری:

انرژی هسته‌ای کشور در رصد آژانس است/ طرف دعوای ما بمب اتمی دارد

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه ساری گفت: انرژی هسته‌ای کشور زیر نظر آژانس رصد می‌شود.

انرژی هسته‌ای کشور در رصد آژانس است/ طرف دعوای ما بمب اتمی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه پاسداران میراث‌دار انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند، اظهار داشت: پاسداران و جانبازان تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند، این افراد تاریخ مظلومیت و سند جنایت استکبار جهانی هستند.

وی با تاکید براینکه بنیاد شهید انقلاب اسلامی متولی حفظ و صیانت از شهدا، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: خانواده جانبازان جهادگرند و وظیفه همه است تا منزلت این افراد را حفظ کنند.

طبرسی با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضائیه فعالیت تشکیلات قضایی در استان را مطلوب دانست و گفت: نباید روی برخی از ضعف‌ها توجه کنیم بلکه باید کلان‌نگر باشیم.

وی ادامه داد: عملکرد دستگاه قضایی در طول 33 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قابل قبول بوده و اگر این تشکیلات نباشد امنیت حاصل نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه با تعطیلی امر به معروف و نهی از منکر، منکرات در جامعه اسلامی زیاد شده است، اظهار داشت: دستگاه قضایی فعالیت قانونی دارد.

امام جمعه مرکز مازندران به مذاکره کشورها با نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: انرژی هسته‌ای کشور زیر نظر آژانس رصد می‌شود.

وی ادامه داد: طرف دعوای ما دارای بمب اتمی هستند.

طبرسی به مقاومت ایران در سیاست خارجی اشاره کرد و گفت: دشمن با مذاکرات خود می‌خواهد فتنه و آشوب داخلی در کشور پیاده کند.

وی با بیان اینکه پیگیری پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی از انتظار مردم ولایت‌مدار کشور و استان است، اذعان داشت: دستگاه قضایی پرونده اختلاس اقتصادی کشور را پیگیری و متخلفان را مشخص کند و برخورد قانونی انجام دهد.

خطیب جمعه ساری به فعالیت منافقان در داخل کشور اشاره کرد و بیان داشت: شهدای هفتم تیر در آتش نفاق دشمن سوختند و شاهد هستیم که نقشه شوم دشمنان در داخل کشور و سرزمین‌های جهان درحال برکنار شدن است.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول