اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هتل اساتید دانشکده فنی شهید بهشتی اردکان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: کلنگ احداث هتل اساتید دانشکده فنی شهید بهشتی اردکان در شهر مشهد مقدس به زمین خورد.

هتل اساتید دانشکده فنی شهید بهشتی اردکان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، این مراسم با حضور استاندار خراسان‌رضوی، امام جمعه و فرماندار اردکان و جمعی از مسئولان استان خراسان‌رضوی و شهرستان اردکان در شهر مقدس مشهد برگزار شد.

این هتل در زمینی به مساحت 650 مترمربع و با زیربنای 4 هزار مترمربع در 9 طبقه احداث می‌شود.

اعتبار پیش‌بینی شده برای احداث این هتل دو ستاره 80 واحدی 250 میلیارد ریال است و حداکثر تا 24 ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

امام جمعه اردکان در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه با اشاره به نقش معنویت در ارتقاء روحیه و سطح زندگی انسان‌ها اظهار داشت: باید بهترین استفاده‌ معنوی را از حضور و زیارت در صحن و سرای حرم مطهر رضوی برد، چرا که مشخص نیست بتوان در آینده فرصت این زیارت پر برکت را به دست آورد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی با بیان اینکه باید قدر فرصت زیارت مرقد مطهر علی بن موسی الرضا(ع) را دانست، بیان کرد: بدون حضور قلب و توجه نمی‌توان از فیوضات بی‌‌حد و اندازه آن امام همام بهره برد.

وی با اشاره به اینکه حرم مطهر امام رضا (ع) خانه خداست و این مکان بهترین فرصت برای توبه و بازگشت به سوی پروردگار متعال است، خاطرنشان کرد: همان‌طور که در ماه خدا باید تمام اعضا و جوارح بدن را از گناه دور نگه داشت، در حرم مطهر رضوی که خانه خداست نیز باید اعضا و جوارح بدن را از گناهان محفوظ داشت.

امام جمعه اردکان اظهار امیدواری کرد: با احداث این هتل امکان تقرب بیشتر نخبگان اردکان به ویژه اساتید این دانشکده به خداوند فراهم شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول