اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جدید آموزش و پرورش ایلام:

بدون تعامل ادارات اهداف آموزش و پرورش محقق نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان ایلام گفت: بدون تعامل و همکاری ادارات استان ایلام اهداف آموزش و پرورش محقق نمی‌شود.

بدون تعامل ادارات اهداف آموزش و پرورش محقق نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، یزدان بخش شریفی ظهر امروز در آیین تودیع مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان ایلام اظهار داشت: امیدوارم نماینده‌های مجلس شورای اسلامی در ارتباط با وظایفی که قانون در اختیار آنان گذاشته است بتوانند به نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش استان ایلام کمک کنند.

وی ادامه داد: حضور همه کسانی که به نحوی در آموزش و پرورش نقش دارند برای اهداف این اداره کل بسیار مؤثر است که باید به آن توجه شود.

این مسئول اضافه کرد: آنچه که در تعلیم و تربیت اتفاق می‌افتد در کلاس بوده و باید همه مسئولان به این مهم عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

شریفی تصریح کرد: تمام جلسات مدیران، شوراهای مختلف و ... همه این موارد در راستای توانمندسازی معلمان و مربیان بوده که در کلاس درس به ارائه راه می‌پردازند.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان ایلام گفت: اگر جلسات پی در پی ما در آموزش و پرورش منجر به تحول و تغییر فرایند‌ها و رفتار دانش‌آموزان در کلاس و مدرسه نشود آن تعلیم و تربیت و جلسات یاد شده موفق نبوده است. 

وی ادامه داد: اساس کار این است که بتوانیم آن تغییر رفتار که همان به کمال رسیدن است در مدرسه و در چهره نجیب دانش‌آموزان دیده شود.

این مسئول اضافه کرد: فرهنگیان در طول انقلاب اسلامی در دفاع مقدس، جنگ نرم و استمرار خط موفقی که ولایت ترسیم کرده همواره موفق بوده‌اند.

شریفی تصریح کرد: پرچمداری فرهنگیان در انقلاب اسلامی باید همواره حفظ و صیانت شود.

انتهای پیام/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول