اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس:

موانع موجود در آموزش و پرورش باید رفع شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس گفت: باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب موانع موجود در آموزش و پرورش را رفع کنیم تا شرایط مناسبی برای پرورش آینده‌سازان این مملکت فراهم شود.

موانع موجود در آموزش و پرورش باید رفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس امینی‌‌زاده ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان بندرعباس اظهار داشت: با توجه به قرار داشتن در عصر تکنولوژی و اطلاعات باید شرایط مناسبی برای رشد ایده‌ها و اندیشه‌های مناسب دانش‌آموزان در مدارس فراهم شود.

فرماندار بندرعباس ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب موانع موجود در آموزش و پرورش را رفع کنیم تا شرایط مناسبی برای پرورش آینده‌سازان این مملکت فراهم شود.

امینی‌زاده افزود: اقدامات لازم برای هوشمندسازی مدارس باید به صورت مستمر ادامه پیدا کند تا مدارس از امکانات خوبی برخوردار شوند.

وی در ادامه بر لزوم ریشه‌کنی بی‌سوادی تاکید کرد و افزود: به علت مهاجرپذیر بودن شهر بندرعباس افراد زیادی برای کار به این شهر سفر می‌کنند که در میان افراد بی‌سواد نیز به عنوان کارگر جذب کارخانجات می‌شوند که باید شرایطی فراهم شود تا این نیروهای بی‌سواد نیز با آموزش‌های مختلف از سواد لازم برخوردار شوند.

امینی‌زاده هم‌چنین با تاکید بر توجه به تربیت اسلامی در مدارس در کنار آموزش‌های علمی، تصریح کرد: توجه به علم‌آموزی مورد تاکید دین مبین اسلام است اما باید در کنار آن به تربیت دینی دانش‌آموزان در مدارس نیز توجه شود.

وی بیان داشت: هم‌چنین با توجه به قرار داشتن در عصر تکنولوژی و اطلاعات باید شرایط مناسبی برای رشد ایده‌ها و اندیشه‌های مناسب دانش‌آموزان در مدارس فراهم شود.

فرماندار بندرعباس هم‌چنین بر ‌تامین فضا و نیروی انسانی مناسب برای اجرای نظام جدید آموزشی در شهرستان بندرعباس تاکید کرد.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول