اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

نگاه ویژه به آموزش و پرورش پیشرفت اجتماعی را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: برای پیشرفت در تمام ابعاد اجتماعی ضروری است تا به آموزش و پرورش، نگاه ویژه‌ای شود.

نگاه ویژه به آموزش و پرورش پیشرفت اجتماعی را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسین کیخا پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زابل اظهار داشت: موفقیت‌های گسترده فرزندانمان در عرصه‌های مختلف، نشان از توجه ویژه مسئولان به امر آموزش دارد.

وی عنوان کرد: اعتقاد ما این است که اگر بخواهیم در هر بعدی از ابعاد اجتماعی پیشرفت کنیم، باید نگاه ویژه‌ای به آموزش و پرورش داشته باشیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش زابل ادامه داد: در سیستان مجموعه فرهنگی، خوب کار و تلاش کرده‌اند و دولت نیز توجهات ویژه‌ای به این منطقه داشته به طوری که موفقیت‌های گسترده فرزندانمان در عرصه‌های مختلف را شاهد هستیم.

کیخا به هوشمند سازی مدارس اشاره و خاطرنشان کرد: به منظور ارتقاء بنیه علمی دانش‌آموزان کار هوشمند سازی در سال قبل اجرا شده که باید با جدیت تمام دنبال شود و تمام مدارس هوشمند سازی شود.

مدیر آموزش و پرورش زابل هم در این جلسه در گزارشی از هوشمند سازی تعداد 112 کلاس در سال قبل خبر داد و گفت: دو باب مدرسه نمونه در سال تحصیلی جاری در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

حسن معزی همچنین از راه‌اندازی شعبه دوم مدارس شاهد در شهرستان زابل خبر داد و اذعان داشت: با راه‌اندازی این مدارس، تراکم در مدارس دیگر کاسته می‌شود.

وی به اجرای طرح نظام 3-3-6 در شهرستان زابل اشاره کرد و متذکر شد: برای راه‌اندازی کلاس ششم در این شهرستان، نیاز به 91 کلاس درس است که مقدمات کار انجام شده و مقرر است تعداد 17 نفر از همکاران فرهنگی برای آموزش پایه ششم و به عنوان مدرس به تهران اعزام شوند.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول