اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش لنگرود:

آموزش و پرورش لنگرود کمبود نیروی انسانی دارد

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پرورش لنگرود از کمبود نیروی انسانی در این نهاد خبر داد.

آموزش و پرورش لنگرود کمبود نیروی انسانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، رضا نوغانچی عصر امروز در همایش مدیران مجتمع‌های آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: هم‌اکنون 22 مجتمع آموزشی شهر و روستایی در مناطق کولمه، اطاقور و لنگرود وجود دارد که از این تعداد 16 مجتمع روستایی و 6 مجتمع شهری است.

وی، با بیان اینکه این مجتمع‌ها 16 مدرسه شهری و 121 مجتمع روستایی را زیرپوشش خود قرار می‌دهند، افزود: در مجموع 238 روستای لنگرود زیرپوشش این مجتمع‌ها قرار دارند.

این مسئول، با اشاره به اینکه بخشنامه‌های متعددی برای جلب همکاری معلمان در زمینه سوادآموزی به مدارس ارسال شده است، تصریح کرد: تاکنون آمار تعداد افرادی که اعلام همکاری کرده‌اند بسیار ناچیز بوده است.

وی، اذعان کرد: بخشنامه‌های مربوط به باسواد کردن اولیای بی‌سواد برای مدارس ارسال شده و تاکنون تنها 20 نفر واجد شرایط در لنگرود شناسایی شده‌اند.

نوغانچی، درباره مشکلات بخش سوادآموزی گفت: در زمینه همکاری معلمان با مدیران مجتمع آموزشی نیز به دو دلیل عدم انگیزه کافی و بالا بودن سن و سابقه معلمان و خارج تحمل بودن این کار سخت برای آنان، مدیران با عدم همکاری معلمان مواجه شده‌اند در حالی که مربیان پیش‌دبستانی و بسیاری از نیروهای آزاد تمایل به انجام این کار دارند.

وی،خاطرنشان کرد: امسال آموزش و پرورش لنگرود با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه است و هم‌اکنون 33 نفر نیروی انسانی برای تکمیل کادر آموزشی در بخش ابتدایی نیازمندیم که امیدواریم این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول