اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش بویین‌زهرا:

آموزش و پرورش بدون تربیت معنایی ندارد

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین‌زهرا گفت: آموزش و پرورش بدون مسئله تربیت هیچ معنایی ندارد.

آموزش و پرورش بدون تربیت معنایی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، علی‌اصغر رجبی سگزآبادی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای تربیتی مدارس شهرستان بویین ‌زهرا که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش بویین‌ زهرا برگزار شد با بیان اینکه هدف از اجرای برنامه‌های تربیتی در مدارس و مراکز آموزشی در کشور جذب بیشتر دانش‌آموزان به امور و مباحث اخلاقی و دینی است، اظهار کرد: آموزش و پرورش بدون مسئله تعلیم و تربیت هیچ معنایی ندارد و باید با برنامه‌ریزی و مدیریت قوی زمینه برای رشد روحی و تعالی دانش‌آموزان فراهم شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین‌زهرا افزود: باید از تمام مربیان و مدیران آموزشی و پرورشی در مدارس سراسر کشور انتظار داشت که با ایده‌پردازی و طرح برنامه‌های جذاب‌تر در راستای تاثیر‌گذار کردن هرچه بیشتر فعالیت‌های پرورشی تلاش و سعی کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر میزان انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و تربیتی به نسبت سال‌های گذشته در مدارس شهرستان بویین‌زهرا افزایش چشمگیری یافته است، تصریح کرد: همه مسئولان و مدیران اجرایی در آموزش و پرورش موظف‌ هستند که از حداکثر توان و انرژی خود برای استعدادیابی و پرورش فکری نوجوانان و دانش‌آموزان استفاده کرده و موجب نشاط و تعالی در میان جوانان شوند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به لزوم همیاری و تعامل هر چه بیشتر نهاد‌های فرهنگی در شهرستان با آموزش و پرورش برای برنامه‌سازی غنی‌تر برای دانش‌آموزان عنوان کرد: توجه و حمایت همه جانبه به مدارس و دانش‌آموزان از سوی رؤسا و مسئولان همواره سبب ارتقای جایگاه تربیت در کشور می‌شود.

رجبی‌ سگزآبادی حضور چشمگیر و گسترده نخبگان و دانش‌آموزان در مسابقات و عرصه‌های گوناگون علمی و پژوهشی را از برکات استقرار انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: امروز بسیاری از دانش‌آموزان و نوجوانان کشور با همت و توان خود موجب افتخار آفرینی برای کشور شده و اقتدار علمی ایران را در صحنه‌ جهانی تضمین می‌کنند.

وی برپایی محافل فرهنگی و هنری برای دانش‌آموزان در مدارس را یکی از نیازهای اساسی و مهم در کشور دانست و تاکید کرد: تقویت مبانی و اندیشه‌های فکری در دانش‌آموزان باید در اولویت وظایف و برنامه‌های نظام آموزشی در کشور قرار داشته باشد و همه از آن حمایت کنند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین‌زهرا در خاتمه با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی انجام شده در مدارس این شهرستان در طول سال گذشته بسیار فراوان و چشمگیر بوده است، اضافه کرد: در سال‌جاری برنامه‌های ویژه‌ای در راستای توجه هرچه بیشتر به حوزه تربیتی در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول