اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد

کسب رتبه نخست آموزش و پرورش کردستان در ارزیابی عملکرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از کسب رتبه نخست این اداره کل در کشور خبر داد و موفقیت‌های کسب شده را مرهون تلاش‌های فرهنگیان در واحدهای آموزشی و اداری است.

کسب رتبه نخست آموزش و پرورش کردستان در ارزیابی عملکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خسرو ساکی صبح امروز در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش قروه اظهار کرد: کسب رتبه برتر توسط اداره کل آموزش و پرورش کردستان بین 32 اداره کل و سایر دستگاه‌های اجرایی از تلاش‌های فرهنگیان استان نشأت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای سند تحول بنیادین، سال‌جاری را با توجه به شروع اجرای نظام آموزشی 3-3-6 سال حساسی خواند و تأکید کرد: لازم است با برنامه‌ریزی دقیق و اطلاع‌رسانی به اولیای دانش‌آموزان و توجیه آنها زمینه اجرای دقیق آن را فراهم نماییم.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در سخنان خود از فرهنگیان خواست تأسیس دو مدرسه قرآنی، هوشمندسازی مدارس به‌ویژه مدارس خاص، بهسازی و شاداب‌سازی فضای مدارس، توجه به سلامت روحی و جسمی دانش‌آموزان و برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت آنها و اتمام ساماندهی دانش‌آموزان، نیروی انسانی و فضا و تجهیزات تا پایان تیرماه را در اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

ساکی اضافه کرد: همچنین فرهنگیان باید سعی کنند با هدایت دانش‌آموزان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای زمینه افزایش سهمیه فنی و حرفه‌ای را در این استان فراهم کنند.

در ابتدای این جلسه ناظمی جلال مدیر آموزش و پرورش قروه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در راستای هوشمند‌سازی مدارس، تمهید مقدمات اجرای نظام آموزشی جدید، وضعیت فضاهای آموزشی و رشد کمی و کیفی شاخص‌های عملکردی سال تحصیلی جاری نسبت به سنوات قبل را ارائه کرد.

در ادامه جلسه شرکت‌کنندگان به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص برنامه‌های آموزش و پرورش در سال‌جاری پرداختند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول