اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 رشته تفنگ و تپانچه بادی

تیراندازان بسیجی قم در جام بعثت به رقابت می‌پردازند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی بسیج سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم از برگزاری پیکارهای تیراندازی با تفنگ بسیجیان قم خبر داد.

تیراندازان بسیجی قم در جام بعثت به رقابت می‌پردازند

کریم حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیراندازی از جمله رشته‌های ورزشی فعال و پر طرفدار در بین ورزشکاران بسیجی استان قم است که در ایام مختلف استقبال از رقابت‌هایی که برای این رشته پیش‌بینی می‌شود، قابل توجه است.

وی ادامه داد: در واقع بسیج سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم در رشته‌های مختلفی از جمله تکواندو، کاراته، کشتی، فوتسال، والیبال و چند رشته قهرمان‌پرور فعال است که تیراندازی نیز یکی از این رشته‌ها به شمار می‌رود.

رئیس هیئت تیراندازی بسیج سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم افزود: این هیئت در طول سال تیراندازان زیر پوشش خود را به رقابت‌های مختلفی اعزام می‌کند که بخشی از آن شامل رقابت‌های درون استانی و بخش مهم‌تر آن مسابقات کشوری اعم از قهرمانی بسیج و همچنین قهرمانی نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این هیئت یادآور شد: تاکنون سعی شده است با استفاده از ظرفیت موجود گام‌های مؤثری در راستای رشد و توسعه بیش از پیش تیراندازی در بین بسیجیان سپاه علی بن ابیطالب (ع) برداشته شود.

حیدری در ادامه از پیش‌بینی برگزاری رقابت‌های تیراندازی قهرمانی بسیج قم به مناسبت فرا رسیدن سالروز مبعث رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) خبر داد و عنوان کرد: در نظر داریم این رقابت‌ها را با عنوان جام مبعث و با حضور حداکثری تیراندازان بسیجی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها جنبه انتخابی دارد و متولدین اول اردیبهشت ماه سال 1373 به بالا می‌توانند در آن شرکت کنند تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، پیکارهای تیراندازی قهرمانی بسیج سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم به مناسبت مبعث رسول گرامی اسلام در سالن تیراندازی شهید دل آذر واقع در میدان راه‌آهن قم برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تیراندازی بسیج سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم تصریح کرد: سعی ما این است که علاوه بر تلاش برای توسعه بخش قهرمانی و همچنین آموزش صحیح و اصولی آن در سپاه و بسیج، در رشد و توسعه تیراندازی استان قم نیز سهیم باشیم.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر بسیاری از تیراندازان بسیجی از چهره‌های مطرح تیراندازی قم هستند که سابقه حضور در دوره‌های متعدد مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور و همچنین پیکارهای لیگ باشگاه‌های کشور را در کارنامه دارند.

حیدری تاکید کرد: قم در تیراندازی ظرفیت بسیار خوبی دارد و قطعا با تلاش و کار بیشتر و همچنین هماهنگی و برنامه‌ریزی مناسب‌تر می‌توان این رشته ورزشی را به یکی از موفق‌ترین رشته‌های ورزشی در بین بیش از 45 هیئت ورزشی قم تبدیل کرد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول