اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش سپاه ناحیه آمل خبر داد

آموزش 400 بسیجی در قالب طرح صالحین در آمل

خبرگزاری فارس: مدیر تربیت و آموزش سپاه ناحیه آمل گفت: 400 نفر در قالب طرح صالحین در سپاه ناحیه آمل آموزش می‌بینند.

آموزش 400 بسیجی در قالب طرح صالحین در آمل

حجت‌الاسلام میثم بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه کارگاه آموزشی مقدماتی سرگروه‌های طرح صالحین از 9 خرداد و تا 11 خرداد در سپاه ناحیه آمل انجام شده، بیان داشت: این دوره به مدت سه روز و در 25 ساعت آموزشی ارائه شد.

این مسئول با اشاره به اینکه این دوره از هفت صبح آغاز و شش عصر به پایان می‌رسید، افزود: چهار کلاس صبح و چهار کلاس نیز عصرها برای این دوره در نظر گرفته شده بود.

بابایی با اعلام اینکه 120 نفر از سرگروه‌های بسیج محلات و اقشار برادران در دوره‌ مقدماتی صالحین آمل حضور داشتند، ادامه داد: این دوره در سال جدید نخستین دوره طرح صالحین به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه ساختار بسیج از سال 88 با رویکرد تربیت بسیجیان و رشد و تعمیق تفکر و ارزش‌ها در این قشر صورت گرفته، عنوان کرد: طرح صالحین براساس برنامه‌های محوری سپاه انجام می‌شود.

مدیر تربیت و آموزش سپاه ناحیه آمل با اشاره به اینکه تمام حوزه‌های مقاومت دارای عملکرد در شجره طیبه صالحین هستند، اضافه کرد: در این طرح با سطح‌بندی‌های مختلف در رده‌های نوجوانان، جوانان، میانسالان و پیشکسوتان در حلقه‌های 10 تا 20 نفره همفکری شده و اهداف تربیتی و دینی در آنها دنبال می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه 400 نفر در قالب طرح صالحین در آمل آموزش می‌بینند، اذعان داشت: طرح صالحین در دو حوزه معرفت دینی و بصیرت سیاسی صورت می‌گیرد و بنا است در قالب کارهای فرهنگی و اردویی رسیدن به این اهداف میسر شود.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول