اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت روز بسیج اساتید

اساتید نمونه بسیجی چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: اساتید نمونه بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آمورش عالی چهارمحال و بختیاری در آستانه سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید معرفی و تجلیل شدند.

اساتید نمونه بسیجی چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام امیرقلی جعفری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در  دانشگاه شهرکرد بعد از ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز بسیج اساتید که در دانشگاه پیام نور شهرکرد برگزار شد، با تبریک عید بزرگ مبعث، از بعثت پیامبر اسلام (ص) به عنوان حساس‌‏ترین فراز تاریخ اسلام یاد کرد و اظهار داشت: وجود مبارک پیامبر گرامی اسلام (ص) تنها به مسلمانان تعلق ندارد بلکه ایشان متعلق به تمامی بشریت در تمام اعصار هستند.

وی با برشمردن برخی دستاوردهای مبعث رسول اکرم (ص) افزود:  هویت‎بخشی به انسان، تزکیه نفس، برقراری عدالت و فراهم شدن زمینه گسترش صلح و سازش، امنیت، رشد و تعالی بشریت در جنبه‎های مادی و معنوی از جمله مهم‎ترین این دستاوردها به شمار می‎رود.

جعفری ادامه داد: با بعثت آن حضرت به پیامبری، مبارزه با شرک و خودپرستی و ترویج معارف و قوانین اسلامی نظیر توحید و خدا پرستی در دنیای اسلام، سرعت بیشتری به خود گرفت.

رئیس سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری نیز در این همایش با تبریک فرا رسیدن عید مبعث و گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مصطفی چمران اظهار داشت: آن شهید بزرگوار از استعدادهایی که پروردگار نزد او به امانت سپرده بود وقوف کامل داشت و می‏دانست چگونه آنها را در راه رسیدن به معشوق شکوفا کند.

احمدرضا بسیج ادامه داد: شهید چمران، در راه رسیدن به خدا و نگهبانی از آرمان‎های انقلاب اسلامی، از رفاه زندگی مادی، زن و فرزند و مقام و منصب چشم پوشید و هرچه داشت در طبق اخلاص،‌ تقدیم پروردگار خویش کرد.

این مدرس دانشگاه‎های چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: شهید چمران به ملاقات پروردگار دلبسته بود و همیشه در تلاش بود با انجام اعمال صالح خود را به جوار قرب او نزدیک‌تر کرده و در این راه جز معبود خود، احدی را در عبادت و خدمت مورد توجه قرار نمی‏داد.

بسیج در ادامه با تشریح فعالیت‎های سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری گفت: این سازمان بیش از 600 عضو فعال در استان دارد که در نشست‎های حلقه‌های صالحین و نشست‎های کانون‎های دانشگاهی فعالیت می‎کنند.

در ادامه این همایش از هشت استاد بسیجی برتر دانشگاه‎ها و مراکز آموزش عالی این استان تجلیل شد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول