اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

تفکر بسیجی در کارهای عمرانی حمایت شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تفکر و رفتار بسیجی در کارهای عمرانی حمایت شود.

تفکر بسیجی در کارهای عمرانی حمایت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، زین‌العابدین عرب بعد از ظهر امروز در نطق پیش از دستور خود در دویست و پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی ضمیمه پروژه‌های عمرانی شهر شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: امروز شاهد همتی بسیج‌وار در توسعه عمرانی و آبادانی شهر شیراز هستیم که باید از این تلاش‌های بسیج‌وار حمایت‌های بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: در کنار پروژه‌های عمرانی، مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز بیشتر مد نظر باشد تا به تمام نیازهای شهر پاسخ داده شود.

عرب افزود: امروز در سطح شهر شیراز شاهد احداث پروژه‌های مختلف عمرانی هستیم که گواه عزمی جدی به منظور خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان است.

وی گفت: در سطح شهر شیراز تقاطع‌های غیرهمسطح مفیدی در حال احداث است که از شهردار تقاضا دارم در کنار این پروژه‌ها بحث پل‌های عابر پیاده را نیز مورد توجه قرار دهد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: احداث پل‌های عابر پیاده از نیازهای جدی شهر و مطالبات به حق مردم به شمار می‌رود که با جان آن‌ها مرتبط است.

وی تصریح کرد: ایجاد پل‌های عابر پیاده علاوه بر حفاظت از سلامت شهروندان به روان‌سازی ترافیک نیز کمک می‌کند.

شهر به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

در ادامه مظفر مختاری دیگر عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه شهر به کارگاه عمرانی تبدیل شده است گفت: این جمله را خود مردم و شهروندان مطرح می‌کنند که باید از این حرکات انقلابی در حوزه عمران شهر حمایت کرد.

وی افزود: در کنار مباحث عمرانی زیرساخت‌های فرهنگی شهر نیز باید تقویت شود.

مختاری خاطرنشان کرد: هم‌زمان با عید مبعث رسول اکرم (ص) شاهد کلنگ‌زنی سه تقاطع غیرهمسطح بودیم که این امر نشان از توجه ویژه مسئولان شهرداری شیراز به توسعه دارد.

به گزارش فارس، تعیین نرخ پارکینگ‌های سطح شهر؛ تعیین نرخ کرایه تاکسی‌های گردشگری؛ درخواست دو اتوبوس برای استفاده واحد سیار دندانپزشکی و تقاضای مساعدت در هزینه انتشار و توزیع هفته نامه سفیر عدالت فارس از دستور کارهای جلسه شورای اسلامی شهر شیراز بود.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول