اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه اهر:

تفکر بسیجی فاتح هر عرصه‌ای خواهد بود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه اهر گفت: در سایه تفکر بسیج پرشورتر از گذشته قله‌های علمی و فناوری فتح خواهد شد، چراکه تفکر بسیجی فاتح هر عرصه‌ای است.

تفکر بسیجی فاتح هر عرصه‌ای خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام صفر تقی‌زاده بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: دفاع از مقدسات و ایدئولوژی اسلام ایجاب می‌کند که با خطراتی که آن را تهدید می‌کند به گونه‌ای منطقی و شیوه‌ای صحیح برخورد کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه اهر با بیان اینکه بسیج تابع محض ولایت‌فقیه است، افزود: سعادت خود و جامعه در پیروی از ولایت فقیه است.

وی، ولایتمداری را مهم‌ترین شاخصه بسیج دانست و گفت: امروزه تفکر بسیج و روحیه بسیجی به فرهنگ و رویکرد جهانی تبدیل شده و حاکمیت این تفکر در عرصه جهانی روز به روز در حال گسترش است.

تقی‌زاده تصریح کرد: در همین زمینه می‌توان به طرح ضربتی بنزین اشاره کرد که با همین روحیه و تفکر بسیجی "ما می‌توانیم" متخصصان و نیروهای متعهد و بسیجی ما توانستند به این مهم دست یابند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه اهر، مهم‌ترین عرصه حضور بسیج در زمان حال را حضور قوی و تاثیرگذار در جبهه فرهنگی، جنگ نرم و فضای سایبر دانست و اظهار کرد: باید با بصیرت کافی وارد این فضا شویم و سعی کنیم تا نقاط تاریک و روشن این فضای مجازی را شناسایی کنیم و با ارتقای سطح آگاهی‌های جوانان خود از نفوذ رسانه‌های غربی و تاثیرگذاری‌های آنها بر روی نسل آینده جلوگیری کنیم.

وی گفت: نباید اجازه دهیم بیگانگان با اعمال نظرات خود تمام فعالیت‌های نظام و انقلاب را خدشه‌دار کنند و نگاه بسیج به رخدادهای جامعه باید نگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشد.

تقی‌زاده تاکید کرد: امروز بسیجی در صف تولید علم در دانشگاه‌ها، خدمت می‌کند و در برابر جنگ نرم باید از بصیرت و قدرت دانستن برخوردار باشد تا از حق در مقابل مدعیان دفاع کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه اهر گفت: به برکت انقلاب و تدابیر رهبری در حال حاضر تفکر بسیجی در اقصی نقاط جهان توسعه پیدا کرده و استکبار جهانی، صهیونیسم بین‌الملل و کشورهای حامی آنها را به وحشت انداخته است.

وی در ادامه به گسترش ایده بسیج در جامعه اشاره و تاکید کرد: به هر میزان که در فرهنگ‌سازی برای ترویج مفاهیم ارزشی همچون تفکر بسیجی کوتاهی کنیم، فرهنگ غربی، دنیاطلبی و مصرف‌زدگی جای آنها را پر خواهد کرد.

تقی‌زاده تصریح کرد: روحیه شهادت‌طلبی و ایثار امروز در دنیا بزرگ‌ترین تهدید جهانی برای دنیای غرب است که سعی دارد جلوی گسترش آن را به هر ترفندی بگیرد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول