اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج مهندسین خوزستان:

دانش آموختگان بسیجی توانمند می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج مهندسین خوزستان از توانمندسازی دانش آموختگان دانشگاه‌ها و مهندسان بسیجی استان خبر داد.

دانش آموختگان بسیجی توانمند می‌شوند

محمد خاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز‌ برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی تخصصی با استفاده از اساتید و امکانات درون استانی را یکی از روش‌های توانمندسازی مهندسان بسیجی بیان کرد و اظهار داشت: با سازمان‌هایی نظیر فنی و حرفه‌ای و مجتمع‌های آموزشی تخصصی قراردادهایی منعقد شد تا از این طریق دوره‌هایی در مقاطع مختلف برگزار شود.

به گفته وی، سازمان بسیج مهندسین خوزستان به عنوان یکی از رده‌های تخصصی بسیج برای جذب، سازماندهی و توانمندسازی فارغ‌التحصیلان بسیجی فعالیت خود را از سال 1382 در استان خوزستان آغاز کرد.

خاکی توانمندسازی مهندسان بسیجی را یکی از محورهای اصلی فعالیت سازمان تحت مدیریت خود عنوان کرد و گفت: اعضای بسیج مهندسین خوزستان در پنج گروه تخصصی انرژی،  فناوری، الکترونیک و مخابرات، صنعت و معدن، عمران، کشاورزی و منابع طبیعی سازماندهی شده‌اند که بیشترین اعضای آن زیر گروه کشاورزی و منابع طبیعی هستند و در زیر مجموعه این گروه‌های تخصصی در هر رشته دانشگاهی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا نیز یک انجمن تشکیل شده و مشغول فعالیت است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین خوزستان نبود آزمایشگاه برای انجام کارهای عملی را خلاء بسیار بزرگ آموزشی در دانشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: به دلیل این ضعف بزرگ که در سیستم آموزش عالی کشور وجود دارد دانشجویان آموخته‌های خود را به صورت عملی اجرا نمی‌کنند که پس از فارغ التحصیل شدن مشکلاتی را برای آنها به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول