اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:

دفاع مقدس بزرگ‌ترین میراث فرهنگی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین دفاع مقدس را بزرگ‌ترین میراث فرهنگی و معنوی ایران دانست و گفت:‌ باید با معرفی حماسه‌آفرینان دفاع مقدس یاد آن مردان بی‌ادعای تاریخ را گرامی بداریم.

دفاع مقدس بزرگ‌ترین میراث فرهنگی است

سیروس صابری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین به مناسبت روز جهانی موزه و افتتاح نمایشگاه شهدای هنر و رسانه ضمن تبریک هفته میراث فرهنگی اظهار کرد:‌ یکی از مواردی که موجب اقتدار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران شده است، رشادت‌هایی است که در این خاک و در این مرز و بوم اتفاق افتاده و این رشادت‌ها در دنیا بی‌نظیر است.

معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین با ذکر نمونه‌هایی از رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، بیان کرد:‌ انقلاب اسلامی ایران همواره با مشکلات فراوانی دست به گریبان بوده که خوشبختانه با از خود گذشتگی بسیجیان مخلص، رزمندگان، ایثارگران و حمایت‌های آحاد مردم توانسته است تا امروز در برابر تهاجم گسترده نرم و سخت دشمن ایستادگی کند.

وی فتنه 88 را نمونه‌ای از این اتفاق دانست که توسط دشمن برنامه‌ریزی شده بود و خاطرنشان کرد:‌ دشمنان در فتنه 88 نیز تلاش کردند تا ایران اسلامی را با توطئه تفرقه با مشکل مواجه کنند، اما مردم بار دیگر با هدایت مقام معظم رهبری اقتدار نظام جمهوری اسلامی را تثبیت کردند و بر نقشه‌های دشمنان خط بطلان کشیدند.

صابری تصریح کرد: مردم ایران همواره همراه دولت بوده‌اند و می‌توان آنها را حماسه‌سازان ایران دانست.

معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین با ابراز خرسندی از افتتاح این نمایشگاه خاطرنشان کرد:‌ هفته میراث فرهنگی هفته مهمی در تاریخ ما محسوب می‌شود، چراکه میراث فرهنگی بیانگر واقعیات اجتماعی تاریخ بشر است و هیچ میراث و واقعیتی برای مردم ایران اسلامی، گران‌بهاتر از انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی ادامه داد:‌ باید از مسئولان میراث فرهنگی استان قزوین تشکر کرد که روز نخست هفته میراث فرهنگی را به نام شهدا نام‌گذاری کرده‌اند و امیدواریم که احیاء‌ فرهنگ شهادت و رشادت با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در جامعه امکان‌پذیر و ماندنی شود.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول