اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری قزوین خبر داد

تحویل 5 هزار واحد مسکن مهر قزوین در هر فصل

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری قزوین از تحویل 20 هزار واحد مسکن مهر در سال 91 به متقاضیان خبر داد و گفت: بر این اساس در هر فصل پنج هزار خانوار، خانه خود را تحویل می‌گیرند.

تحویل 5 هزار واحد مسکن مهر قزوین در هر فصل

منوچهر حبیبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: 25 هزار واحد مسکونی مهر در شهرک مهرگان قزوین در حال ساخت است.

وی افزود: 25 هزار واحد مسکن مهر قزوین که در مرحله سفت‌کاری قرار دارد در زمینی به مساحت 850 هکتار و با هزینه‌ای بالغ بر هفت هزار میلیارد ریال در حال آماده‌سازی است.

معاون امور عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده قرار است تا پایان هر فصل از سال 91، پنج هزار واحد مسکونی در شهرک مهرگان آماده و تحویل داده شود.

حبیبی یادآور شد: با توجه به محاسبات انجام شده تا پایان سال جاری 20 هزار واحد مسکن مهر آماده و تحویل می‌شود.

وی پیرامون مسائل خدماتی مسکن مهر یادآور شد: جلساتی با شرکت‌های خدماتی از جمله آب، برق، گاز و تلفن، شهرداری، تعاونی‌ها، مجریان و متولیان ساخت و ساز انجام شده و تا تحویل پنج هزار واحد مسکن مهر در خرداد ماه این تأسیسات نیز در شهرک مهرگان به بهره‌برداری می‌رسند.

حبیبی با بیان اینکه زیرساخت‌های خدماتی در شهرک مهرگان آماده است، تصریح کرد: 16 مدرسه، ایستگاه آتش‌نشانی، جایگاه CNG، مراکز بهداشت و درمان، پاسگاه نیروی انتظامی، اماکن ورزشی و دیگر نیازمندی‌های عمومی شهروندان در شهرک مهرگان نیز در حال ساخت است.

معاون امور عمرانی استانداری قزوین با اشاره به احداث بزرگ‌ترین پارک شهری در مهرگان، اضافه کرد: پارک بزرگ 22 هکتاری به عنوان بزرگ‌ترین پارک شهری در شهرک مهرگان در حال ساخت است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول