اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر منابع انسانی استانداری قزوین:

ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی بدون اعمال نظر شخصی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری قزوین گفت: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان قزوین شفاف و بدون اعمال نظر شخصی صورت می‌گیرد.

ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی بدون اعمال نظر شخصی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین سیدکریم حسینی اظهار کرد: نحوه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در چند سالی که انجام می‌شود، با فراز و نشیب‌های متعددی روبه‌رو بوده است ولی امسال با رویکردی جدید این بحث را انجام دادیم.

وی افزود: از اواخر سال گذشته این ارزیابی انجام شد و از فروردین امسال نیز ادامه یافت و از 75 دستگاهی که مکاتبه کردیم 36 دستگاه بدون ایراد فرمشان را تحویل دادند، 9 دستگاه اطلاعات ناقص و بقیه دستگاه‌ها نیز هنوز ارسال نکرده‌اند و اگر هر چه سریع‌تر این اطلاعات به دست ما برسد، مراحل ارزیابی عملکرد سریع‌تر انجام و نتایج آن نیز اعلام می‌شود.

حسینی با تشریح نقاط قوت، ضعف و مسایل و مشکلات موجود در ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها افزود: استفاده از متخصصان مجرب دستگاه‌های اجرایی استان، اختصاص زمان کافی، دقت نسبی، گزارش تحلیلی و طراحی برنامه بهبود همراه با بازگویی نقاط قوت و ضعف دستگاه‌ها از نقاط قوت شیوه ارزیابی امسال است.

مدیرکل دفتر منابع انسانی تحول اداری استانداری با بیان اینکه ارزیابی عملکرد امسال با 33 شاخص و 21 کارشناسی انجام می‌شود افزود: شاخص‌های اختصاصی با مسئولیت معاونت برنامه‌ریزی استانداری، توسعه دولت الکترونیک با مسئولیت مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری، ساختارها و مدیریت عملکرد با مسئولیت مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری، توانمندسازی نیروی انسانی با مسئولیت مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری و سلامت اداری و پاسخگویی با مسئولیت مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری انجام می‌شود.

حسینی در خاتمه گزارشی از نتیجه نظرسنجی میزان رضایت مردم از دستگاه‌های اجرایی استان ارائه کرد و افزود: این نظرسنجی حدود 10 سالی است که در استان اجرا می‌شود، در سال 88 با هزار و 18 نفر و سال 89 با 7 هزار و 276 نفر مصاحبه شد.

وی میزان رضایت مردم از دستگاه‌های اجرایی را در سال گذشته 37/79 درصد اعلام کرد.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول