به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین سیدکریم حسینی اظهار کرد: نحوه ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان در چند سالی که انجام میشود، با فراز و نشیبهای متعددی روبهرو بوده است ولی امسال با رویکردی جدید این بحث را انجام دادیم.
وی افزود: از اواخر سال گذشته این ارزیابی انجام شد و از فروردین امسال نیز ادامه یافت و از 75 دستگاهی که مکاتبه کردیم 36 دستگاه بدون ایراد فرمشان را تحویل دادند، 9 دستگاه اطلاعات ناقص و بقیه دستگاهها نیز هنوز ارسال نکردهاند و اگر هر چه سریعتر این اطلاعات به دست ما برسد، مراحل ارزیابی عملکرد سریعتر انجام و نتایج آن نیز اعلام میشود.
حسینی با تشریح نقاط قوت، ضعف و مسایل و مشکلات موجود در ارزیابی عملکرد دستگاهها افزود: استفاده از متخصصان مجرب دستگاههای اجرایی استان، اختصاص زمان کافی، دقت نسبی، گزارش تحلیلی و طراحی برنامه بهبود همراه با بازگویی نقاط قوت و ضعف دستگاهها از نقاط قوت شیوه ارزیابی امسال است.
مدیرکل دفتر منابع انسانی تحول اداری استانداری با بیان اینکه ارزیابی عملکرد امسال با 33 شاخص و 21 کارشناسی انجام میشود افزود: شاخصهای اختصاصی با مسئولیت معاونت برنامهریزی استانداری، توسعه دولت الکترونیک با مسئولیت مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری، ساختارها و مدیریت عملکرد با مسئولیت مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری، توانمندسازی نیروی انسانی با مسئولیت مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری و سلامت اداری و پاسخگویی با مسئولیت مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری انجام میشود.
حسینی در خاتمه گزارشی از نتیجه نظرسنجی میزان رضایت مردم از دستگاههای اجرایی استان ارائه کرد و افزود: این نظرسنجی حدود 10 سالی است که در استان اجرا میشود، در سال 88 با هزار و 18 نفر و سال 89 با 7 هزار و 276 نفر مصاحبه شد.
وی میزان رضایت مردم از دستگاههای اجرایی را در سال گذشته 37/79 درصد اعلام کرد.
انتهای پیام/غ30/د1000