اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین عنوان کرد

حمایت استانداری قزوین از برگزاری کلاس‌های خبرنگاری

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: استانداری قزوین از برگزاری کلاس‌های خبرنویسی و خبرنگاری بر ارتقا در این حوزه حمایت می‌کند.

حمایت استانداری قزوین از برگزاری کلاس‌های خبرنگاری

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیروس صابری در نشستی با حضور حسن کربلایی مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس که در دفتر معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین برگزار شد، اظهار کرد: اگر خبرنگاران بتوانند به صورت تخصصی کار خود را دنبال کنند، قطعا به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌توانند گام بردارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: در عرصه مطبوعات قبل از دولت محمود احمدی‌نژاد در استان قزوین 15 نشریه فعالیت می‌کردند در حالیکه اکنون 37 نشریه در این استان فعال هستند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تأکید کرد: ایشان بارها در سخنرانی‌هایشان تأکید داشتند که مسئولان فقط نباید به کارهای بزرگ بپردازند، بلکه باید کارهای کوچک را نیز اهمیت ویژه‌ای قائل باشند که یکی از اهداف سفرهای استانی رئیس جمهور همین مطلب است.

صابری سفرهای استانی هیئت دولت را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این سفرها سبب شده تا رئیس جمهور فقط در تهران برای مراکز استان تصمیم‌گیری نکرده و با حضور در بین مردم شهرستانی از مشکلات آن‌ها مطلع شود. 

وی تصریح کرد: قبل از دولت نهم بیشتر بودجه‌ها در مراکز استان‌ها اختصاص می‌یافت در حالیکه اکنون بودجه‌هایی نیز در بخش‌های مختلف به شهرستان‌ها نیز اختصاص پیدا می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: دور چهارم سفرهای دولت به خاطر پیگیری و نظارت بر اجرایی شدن مصوبات سفرهای قبلی هیئت دولت به استان‌ها صورت می‌گیرد تا پروژه‌های الویت‌دار تا پایان دولت دهم به پایان برسد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول