به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین، «مجید نادری» صبح امروز در اولین جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان افزود: مبحثهای مربوط به اجتماع با بخشهای اقتصادی؛ تولید و اشتغال ارتباط دارد، لذا همه ما باید با فکر بلند و اجرا و نظارت خوب سبب رفع مشکلات اقتصادی در جامعه باشیم.
وی با اشاره به فعالیتهای کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان افزود: این کارگروه چون با انسان سر و کار دارد از اهمیت و حساسیت ویژهای برخوردار است و باید از دقت و تخصص خاصی جهت تصمیمگیری برخوردار باشد.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری در ادامه افزود: در تبیین برنامهها بایستی کارایی و اثر بخشی مدنظر قرار گیرد و طرحهای خوب ترسیم و اجرا شود.
وی نسبت به ضرورت اجرایی شدن مصوبات جلسه بهخصوص یکی از تصمیمات که در خصوص تفکیک و جداسازی کارمندان خانم و آقا و عدم بهکارگیری منشی زن توسط مدیران دستگاههای اجرایی بود نیز تأکید کرد.
مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از نحوه و نتیجه ارزیابی دستگاههای دولتی استان در حوزه عفاف و حجاب پرداخت.
طاهره بیگم سیدی افزود: این ارزیابی در دو مرحله صورت گرفته و نتایج آن نیز احصاء شده است و بعضی از دستگاهها نیز به دلیل عنایت ویژهای که مدیران آنها به اهمیت عفاف و حجاب داشته و از عملکرد ویژهای برخوردار بودهاند و لازم است در یکی از جلسات شورای اداری معرفی و مورد تقدیر قرار گیرند.
مدیرکل دفتر منابع انسانی استانداری نیز در این جلسه طی سخنانی به ارائه گزارشی از نتیجه نظرسنجی در خصوص میزان رضایتمندی ارباب رجوع از عملکرد ادارات و سازمانهای دولتی پرداخت.
سیدکریم حسینی در ادامه افزود: احترام به ارباب رجوع و تکریم مشتری در دنیا نیز از زیربناییترین وظایف دستگاههای دولتی و خصوصی است که با عناوینی از قبیل مشتری مداری؛ مشتری نوازی و تکریم ارباب رجوع نام برده میشود.
وی افزود: به این امر مهم نیز در متون دینی و ادبیات ما تأکید شده است.
حسینی در ادامه تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع با عنوان هفتمین برنامه تحول اداری از سال 82؛ در استان اجرایی شده است و از همان سال نیز پس از اجرا در قالب کتابچهای در اختیار دستگاههای اجرایی و کتابخانههای استان قرار میگیرد.
وی نمره استان را در سال 90؛8/87 درصد اعلام کرد و افزود: نمره رضایتمندی ارباب رجوع از عملکرد دستگاههای دولتی استان برای ما قابل قبول نیست و بایستی در جهت افزایش و ارتقای میزان رضایتمندی تلاش شود ولی نسبت به سال 83 که 1/74 درصد بوده افزایش را نشان میدهد.
انتهای پیام/ب30/پ3003