اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش ادواری شوراهای اسلامی استان‌ها صورت گرفت

گفت‌وگوی چمران پیرامون 3 موضوع مختلف در بندرعباس

خبرگزاری فارس: مهدی چمران رئیس شورای‌عالی استان‌ها در سیزدهمین همایش ادواری روسای شوراهای اسلامی استان‌های کشور حول سه محور نشست بغداد، انتخابات مصر و ائمه صحبت کرد.

گفت‌وگوی چمران پیرامون 3 موضوع مختلف در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی چمران عصر پنج‌شنبه در سیزدهمین همایش ادواری روسای شوراهای اسلامی استان‌های کشور با اشاره به فعالیت‌های هسته‌ای کشور اظهار داشت: هر چند اگر مذاکرات با 1+5 برای ما نتایج خاصی نیز در پی نداشته باشد ما باز هم با قدرت به کار خود ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه هیچ کشوری نمی‌تواند در این راه برای ایران مشکل‌ساز شود، افزود: مذاکرات ایران با گروه 1+5 در بغداد از اهمیت خاصی برخوردار است و ما به نتایج این مذاکرات امیدوار و چشم به پیروزی در مذاکرات بسته‌ایم.

رئیس شورای‌عالی استان‌ها با اشاره به تحریم‌های 33 ساله غرب علیه ایران تصریح کرد: ما در حال حاضر یک پیچ خطرناک تاریخی را در پیش رو داریم و اگر بتوانیم به خوبی از آن عبور کنیم آینده برای کشورمان روشن خواهد بود و هیچ تحریمی نمی‌تواند برای ما مشکل ایجاد کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات ریاست جمهوری مصر اشاره کرد و افزود: امیدواریم این انتخابات به شکلی سالم و صحیح برگزار شود و مردم مصر بتوانند بقایای حکومت دیکتاتوری مبارک را پس از انقلاب خود از این کشور برانند.

رئیس شورای‌عالی استان‌ها اظهار داشت:‌ امیدواریم در تمام کشورهای اسلامی حکومت‌های برخاسته از مردم تشکیل شود و بیداری اسلامی خود را در دنیا ثابت کند.

چمران در ادامه با محکومیت "جسارت به ساحت مقدس امام هادی(ع) "عنوان کرد: این‌گونه جسارت‌ها در طول تاریخ و از زمان خلفای بنی‌امیه همواره وجود داشته اما این اقدامات همواره موجب پایداری بیشتر در مقابل دشمنان شده است و نام ننگینی از جسارت کنندگان باقی مانده است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول