اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جنوب تهران صورت گرفت

بهسازی تابلوهای مبادی ورودی منطقه 20

خبرگزاری فارس: معاون امور شهری و فضای سبز شهردار منطقه 20 با اشاره به اهمیت گویاسازی تابلوهای سطح منطقه از نصب طرح جدیدی از تابلوهای خوش آمدگویی به مسافران در مبادی ورودی منطقه 20 خبر داد.

بهسازی تابلوهای مبادی ورودی منطقه 20

امیرحسین سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت:‌ با نصب 11 تابلوی خوش آمدگویی به مسافران، تابلوهای مبادی ورودی این منطقه بهسازی شد.

معاون امور شهری و فضای سبز شهردار منطقه 20 با اشاره به اهمیت سیمای بصری ورودی‌های شهر خاطرنشان کرد:‌ سه‌راه ترانسفو، جاده ورامین، بلوار شهرزاد، خیابان فدائیان اسلام، خیابان شهید رجایی و ابتدای صالح آباد از جمله مبادی ورودی منطقه 20 محسوب می‌شوند که تابلوهای طرح جدید خوش آمدگویی در آن نقاط نصب شده است.

وی به موقعیت مذهبی و تاریخی منطقه 20 اشاره کرد و اظهار داشت: تابلوهای مذکور به منظور زیباسازی نمای بصری ورودی‌های شهر بهسازی شده است که این تابلوها ورود و خروج از محدوده جغرافیایی این منطقه را اعلام می‌کنند و این درحالی است که ورودی‌های خیابان ترانسفو و جاده ورامین از جمله ورودی‌های شهر تهران نیز محسوب می‌شوند.

معاون امور شهری و فضای سبز شهردار منطقه 20 در ادامه به بهسازی تابلوهای دیوارکوب نیز اشاره کرد و اظهار داشت: طرح تعویض و بهسازی تابلوهای دیوارکوب سطح منطقه که از سال گذشته شروع شده، همچنان ادامه دارد و تاکنون حدود 12 هزار تابلوی جدید جهت گویاسازی مسیر در سطح منطقه بهسازی شده است.

آمادگی شهرداری منطقه 20 برای برگزاری اعیاد شعبانیه

همزمان با فرا رسیدن ایام مبارک ماه شعبان شهرداری منطقه 20 مراسم باشکوه اعیاد شعبانیه را برگزار می‌کند.

عظیم بابائی شهردار منطقه 20 در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اعلام این خبر گفت: در جلسه شورای معاونین که با حضور تمامی معاونین و مسئولان ادارات تابعه منطقه برگزار شد، ضمن تاکید بر نوآوری و ابتکار در برنامه‌های گرامیداشت اعیاد ماه شعبان، چگونگی هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم اعیاد شعبانیه بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه اعیاد شعبانیه از اعیاد بزرگ شیعیان به شمار می‌آید، معرفت‌افزایی و بصیرت‌بخشی در نوجوانان و جوانان را از اهداف اصلی برگزاری جشن‌های شعبانیه دانست و اظهار داشت: در راستای فراهم آوردن لحظات شاد و دلپذیر برای شهروندان، جشن‌های شعبانیه از ابتدای ماه شعبان با اجرای مراسم شاد و متنوع در سطح محلات برگزار می‌شود.

بابائی نظارت ستادی منطقه از حوزه‌ها و معاونت‌ها و نواحی هفتگانه را از دیگر اهداف برگزاری این جلسه خواند و عنوان کرد: در خصوص روند پیشرفت پروژه‌های منطقه از لحاظ کمی و کیفی و بررسی درخواست‌های شورایاری‌ها و مدیران محلات از سوی نواحی و معاونت‌ها بحث و تبادل نظر شد.

جشنواره تفریحی – ورزشی در منطقه 20 برگزار می‌شود

شهردار منطقه 20 در ادامه گفت: این منطقه نیز همگام با سایر مناطق و سازمان‌های شهرداری تهران در بزرگ‌ترین جشنواره تفریحات ورزشی پایتخت که از 22 تا 28 تیرماه در بوستان ولی عصر (عج) برپا می‌شود حضور فعال داشته و با برپایی غرفه‌های گوناگون ورزشی، تفریحی، سلامت، آموزش شهروندی و... پذیرای شهروندان است.

وی با بیان اینکه این جشنواره بزرگ در راستای ایجاد روحیه نشاط، پویایی و سرزندگی در بین شهروندان و تحکیم بنیان خانواده است، تصریح کرد: ارائه برنامه‌های آموزشی در کنار استفاده از امکانات تفریحی-ورزشی و برگزاری روزانه همایش بادبادک‌ها و هماهنگی نواحی با نهادهای مختلف از قبیل مدارس، مساجد، بسیج و شورایاران و مدیران محلات از رئوس این طرح است.

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول