اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمالوند:

شهرداری تبریز با "مورینیو" هم سقوط می‌کرد/ آمده‌ام تیم شهرداری را لیگ برتری کنم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم شهرداری تبریز با بیان اینکه آمده‌ام تیم شهرداری را لیگ برتری کنم، گفت: تیم شهرداری تبریز سال گذشته با مورینیو هم سقوط می‌کرد.

شهرداری تبریز با "مورینیو" هم سقوط می‌کرد/ آمده‌ام تیم شهرداری را لیگ برتری کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فراز کمالوند بعدازظهر امروز در مراسم معارفه خود اظهار کرد: فوتبال آذربایجان لیاقت دو و حتی سه تیم در لیگ برتر را دارد.

وی در خصوص دلایل سقوط تیم شهرداری تبریز اظهار کرد: مشکلات تیم شهرداری را بررسی کردم و این تیم بیش از مشکلات فنی با معضلات حاشیه‌ای روبه‌رو بوده است.

نباید در بازگشت شهرداری تبریز به لیگ برتر فاصله ایجاد شود

سرمربی تیم شهرداری تبریز به سختی‌های صعود از لیگ دست یک به لیگ برتر اشاره کرده و گفت: باید تلاش کنیم تیم شهرداری تبریز را به لیگ برتر بازگردانده و نباید در بازگشت این تیم به لیگ برتر فاصله زمانی ایجاد شود.

وی گفت: هر سال شرایط صعود تیم سخت‌تر شده و نمونه عینی آن هم تیم تراکتورسازی است که بازگشتش به لیگ برتر هفت سال به درازا کشید.

کمالوند افزود: در فوتبال قول دادن واژه درستی نیست و جذابیت فوتبال به اتفاقات غیرمترقبه آن وابسته است، با این حال تمام تلاشم را برای صعود این تیم به لیگ برتر خواهم کرد.

خودم را از مردم آذربایجان می‌دانم

سرمربی سابق تیم تراکتورسازی تبریز به خاطرات خوش خود از این شهر گریز زده و اظهار کرد: من خودم را از مردم آذربایجان می‌دانم و جدایی من از تیم تراکتورسازی ناخواسته بود، نمی‌خواهم به گذشته اشاره کنم بلکه  سعی من این است که امسال در تیم شهرداری سالی آرام را سپری کرده و فضای تیم نیز آرام باشد.

وی با بیان اینکه به‌دنبال هیچ حاشیه‌ای نبوده و نیستم، تصریح کرد: آمده‌ام که تیم شهرداری تبریز را لیگ برتری کنم.

کمالوند در خصوص عدم استقبال تماشاگران تیم شهرداری تبریز در فصل گذشته گفت: با توجه به رابطه عاطفی که بین من و تماشاگران تبریز ایجاد شده، فکر می‌کنم از همان بازی اول از بازی‌های تیم شهرداری تبریز استقبال خواهد شد.

وی اظهار کرد: لازمه این امر کسب نتایج خوب است و اگر تیم نتیجه نگیرد تماشاگر هم نمی‌آید و امروز اگر از بازی‌های بارسلونا و رئال مادرید بیش از 90 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور می‌یابند به این دلیل است که این دو تیم در رده‌های اول و دوم جدول هستند.

سال گذشته شهرداری تبریز با مورینیو هم سقوط می‌کرد

کمالوند، در مورد وضعیت تیم شهرداری تبریز در فصل گذشته اظهار کرد: سال گذشته حتی اگر "مورینیو" هم سرمربی تیم شهرداری بود این تیم سقوط می‌کرد.

وی در مورد این ادعای خود افزود: در تیم فصل گذشته شهرداری تبریز چند دستگی بین بازیکنان وجود داشت و بازیکنان این تیم احساس می‌کردند که مدیر باشگاه هستند و هر جا که می‌رفتند، اظهارنظر می‌کردند.

کمالوند در همین مورد اضافه کرد: در مربیگری چند فاکتور برای موفقیت وجود دارد که یکی مدیریت است و به‌دلیل ضعف مدیریت کار از عنان مربیان قبلی خارج شده بود و بازیکنان باشگاه را دور می‌زدند.

تیم‌های سقوط کننده با دو مشکل بزرگ مواجه هستند

سرمربی جدید تیم شهرداری تبریز گفت: تیم‌های سقوط‌ کننده با دو مشکل بزرگ مواجه هستند، اول اینکه  بازیکنان تیم سقوط کننده خود را در حد لیگ برتر دانسته و می‌خواهند برای ادامه دوران بازیگری خود در لیگ برتر از تیم جدا شوند.

وی تصریح کرد: دوم مسئله کاهش سقف قرارداد بازیکنان است، در لیگ دسته یک حداکثر سقف 150 میلیون تومان است در حالیکه در لیگ برتر حتی چهار برابر این رقم نیز به بازیکنان پرداخت شده است.

کمالوند اظهار کرد: اگر بازیکنی از تیم ما جدا شد نباید تصور شود که ما او را نخواستیم بلکه تفاوت‌های لیگ برتر و لیگ دسته یک مهم‌ترین دلیل جدایی بازیکنان بوده و تاکنون میثم بائو، ایران پوریان، گودرزی و وریا غفوری از تیم شهرداری جدا شده با این وجود تلاش می‌کنیم اسکلت اصلی تیم را حفظ کنیم.

شرایط در لیگ دسته یک سخت‌تر شده است

وی در ادامه به سخت‌تر شدن شرایط لیگ دسته یک به‌دلیل افزایش مراحل پلی‌آف اشاره و عنوان کرد: در لیگ برتر اگر یک سوم بازی‌های خود را با پیروزی سپری کنیم در لیگ ماندنی هستیم اما در لیگ دسته یک برای صعود باید 85 تا 90 درصد بازی‌های خود را با پیروزی سپری کنیم.

سرمربی فصل گذشته پاس همدان تاکید کرد: لیگ یک بیشتر قدرتی بوده در حالیکه لیگ برتر بر مبنای تاکتیکی استوار است.

وی افزود: با توجه به فشردگی مسابقات لیگ یک در هفت ماه و شرایط اقلیمی که بیشتر با برف و باران همراه خواهد بود، باید به گونه‌ای تیم شهرداری را آماده کنیم که خود را با شرایط وفق دهد.

کمالوند تصریح کرد: از لیگ یک شناخت خوبی دارم و به‌عنوان سرمربی تیم‌های تراکتورسازی و شیرین فراز همچنین در سمت دستیار، تیم‌های ابومسلم و استقلال اهواز را لیگ برتری کرده و امیدوارم شهرداری تبریز نیز امسال به لیگ برتر صعود کند.

انتهای پیام/س10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول