اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر قم:

سیستم یکپارچه شهرداری به معضل جدید برای مردم تبدیل نشود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر قم در خصوص سیستم یکپارچه شهرسازی، ‌نوسازی و درآمد شهرداری قم گفت: باید تلاش کنیم که این سیستم جدید به معضل جدیدی برای مردم تبدیل نشود.

سیستم یکپارچه شهرداری به معضل جدید برای مردم تبدیل نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام محمد آتش‌زر در مراسم رونمایی از سیستم یکپارچه شهرسازی، نوسازی و درآمد شهرداری قم که عصر یکشنبه در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد با تقدیر از تلاش شهرداری در راه‌اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی گفت: اجرای این سیستم از 10 سال پیش آغاز شده و امروز به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه مشکل در شهرداری کم نیست گفت: البته به شهرداری خرده نمی‌گیریم زیرا بایگانی دستی پرونده و اسناد زیادی که در آن است، مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

وی همچنین در خصوص سیستم یکپارچه شهرسازی، ‌نوسازی و درآمد شهرداری قم نیز گفت: باید تلاش کنیم که این سیستم جدید به معضل جدیدی برای مردم تبدیل نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: باید دقت لازم در ارائه خدمات توسط سیستم جدید انجام شود زیرا بعضی وقت‌ها تکنولوژی‌ها به جای اینکه کار را آسان کند مشکل‌تر می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: اینگونه نباشد که سیستم مشکل داشته باشد و وقتی مردم تماس می‌گیرند با شهرداری، اعلام شود که شرکتی که پیمانکار است باید مشکل را حل کند.

آتش‌زر در ادامه با بیان اینکه دغدغه امروز ما در شورای شهر آبادانی است یادآور شد: ناهماهنگی بین شهرداری و ادارات یکی از دغدغه‌های ما بود که امروز به سامان رسیده است.

وی با بیان اینکه مسئولان استانی باید ما را در خدمت‌رسانی یاری کنند اظهار داشت: بعضی وقت‌ها به جای اینکه دست ما را بگیرند پای ما را می‌کشند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: گاها مشاهده شده است ما هرطور با مسئولان عزیز کنار می‌آییم و سر موضوعی با هم تفاهم می‌کنیم فردا اقدامی عکس آن انجام می‌شود که از استاندار و مسئولان استانی می‌خواهیم ما را یاری رسانند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول