اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم عنوان کرد

ارائه 350 نوع خدمت از سوی شهرداری به مردم

خبرگزاری فارس: شهردار قم با اشاره به ارائه 350 نوع خدمت از سوی شهرداری گفت: ماهانه یک میلیارد و 500 میلیون تومان بابت جمع‌آوری زباله و یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای نگهداری فضاهای سبز شهری هزینه می‌شود.

ارائه 350 نوع خدمت از سوی شهرداری به مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، اهالی خیابان معصومیان طی مراسمی از مسئولان شهرداری قم تقدیر کردند.

در این مراسم شهردار قم با بازدید از بخش‌های مختلف این منطقه همچنین فاز 3 بوستان نبوت، نسبت به رسیدگی و رفع مشکلات مطرح شده درباره این بوستان و رسیدگی بیش از پیش و احیای روشنایی بوستان با وجود مشکلات پیش رو تأکید کرد.

دلبری در این دیدار به بهسازی و اصلاح انهار خیابان‌های سطح منطقه، آسفالت خیابان‌های فاقد آسفالت مناسب، رفع آبگرفتگی، نظافت خیابان و شستشوی سطل‌های زباله، رفع سد معبر خیابان کشاورز جنوبی و ساخت مجموعه فرهنگی در یک مکان مناسب تأکید کرد و از شهردار منطقه شش خواست در نخستین فرصت موارد را پیگیری و اجرایی کند.

دلبری ضمن تشکر از اقدامات شهروندان در بازگو کردن مشکلات شهری اذعان کرد: اینکه شهروندان مشکلات شهری را رصد کرده و به ما گزارش می‌کنند نشان از لطف و محبت آنها و دوست داشتن شهرشان است در حالی که این وظیفه ما است که مشکلات را شناسایی کرده و در راستای رفع و برطرف کردن آنها اقدام کنیم.

وی ضمن اشاره به ارائه 350 نوع خدمت به شهروندان از سوی شهرداری و هزینه‌های پرداختی به پیمانکاران خدماتی گفت: همه افراد از لحظه تولد تا مرگ با شهرداری سر و کار داشته و ما روزانه 640 تن زباله در سطح شهر جمع‌آوری کرده و ماهانه مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان بابت جمع‌آوری زباله و یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای نگهداری فضاهای سبز شهری هزینه می‌کنیم و در صورتی‌که اگر شهروندان در کاهش تولید زباله و نگهداری فضاهای سبز شهری ما را یاری کنند هزینه‌ها کاهش خواهد یافت.

شهردار قم در این دیدار به بررسی مشکلات و پیشنهادات مطرح شده از سوی اهالی بلوار کشاورز جنوبی پرداخت و دستور رسیدگی به وضعیت پروژه‌های اعلام شده از سوی شهروندان را در اسرع وقت صادر کرد.

در ادامه این مراسم که در مسجد المهدی واقع در خیابان کشاورز جنوبی برگزار شد هیئت امنای مسجد از شهردار قم و دست‌اندرکاران پروژه‌ها با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول