اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس خبر داد

بهره‌برداری ساختمان نگهداری متکدیان توسط شهرداری گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس گفت: به زودی ساختمان نگهداری متکدیان توسط شهرداری این شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری ساختمان نگهداری متکدیان توسط شهرداری گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی قزل‌سفلی صبح امروز در جلسه شورای اجتماعی این شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در جلسات شورای اجتماعی با استفاده از کارشناسان مجرب باید راهکارهای کاهش معضلات اجتماعی ارائه شود.

وی با اشاره به برخی آسیب‌ها و معضلات اجتماعی این شهرستان بر ضرورت شناسایی و ساماندهی متکدیان در شهر گنبدکاووس تاکید کرد و اظهار داشت: به زودی ساختمان نگهداری متکدیان توسط شهرداری این شهر به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح این مرکز مشکل نگهداری متکدیان رفع می‌شود.

وی اقامه نماز جماعت در تفرجگاه‌ها شهر گنبدکاووس، رعایت حجاب و عفاف و موسیقی‌های مجاز در بوستان‌های شهری را نیازمند نظارت و فرهنگ‌سازی توسط مسئولان ذیربط دانست و گفت: ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر فعالیت خود را در زمینه‌های یاد شده آغاز می‌کند.

رئیس اداره بهزیستی گنبدکاووس با تاکید بر اهتمام مسئولان شهرستان برای ارتقای اورژانس اجتماعی به سطح یک اظهار کرد: با ارتقای اورژانس اجتماعی فعالیت اورژانس اجتماعی شبانه‎روزی می‌شود و جلوی بسیاری از معضلات اجتماعی و خانوادگی گرفته می‌شود.

اصغر رنجی با مهم برشمردن نقش اورژانس اجتماعی در مداخله بحران‌های اجتماعی گفت: همان‌طور که اورژانس 115 شبانه‌روزی است اورژانس اجتماعی هم باید شبانه‌روزی باشد تا پاسخگوی مردم در موارد آسیب‌های اجتماعی که اغلب عصر و شب رخ می‌دهد باشد.

وی ارتقای سطح اورژانس اجتماعی شهر گنبدکاووس را دارای مصوبه و اصلی‌ترین نیاز شهرستان در زمینه اجتماعی برشمرد که اجرای آن نیاز به 10 میلیارد ریال اعتبار دارد.

سید منصور باقری شهردار گنبدکاووس نیز در این جلسه یادآور شد: با توجه به اینکه سند چشم‌انداز ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی پیشنهاد و 35 پروژه مربوط به مدیران استان تعریف شده، هنوز به مرحله اجرایی نرسیده است که با  اجرایی شدن این طرح‌ها بسیاری از معضلات شهری رفع می‌شود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول