اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان:

حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی در شهرداری آبادان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان گفت: حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی در شهرداری آبادان، برای برگزاری برنامه‌های ویژه ایام دفاع مقدس و مراسم ملی راه‌اندازی شد.

حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی در شهرداری آبادان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس محمود رضا شیرازی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آبادان در سال جاری که با حضور مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: به علت کمبود امکانات، وسعت شهر و نزدیکی اعیاد با مراسم عزاداری، شهرداری آبادان در خاموشی چراغ‌های رنگی با مشکل مواجه است.

* در صورت تداخل اعیاد بزرگ با روزهای شهادت چراغ‌های رنگی روشن می‌ماند

وی افزود: با کسب اجازه از امام جمعه شهرستان آبادان، در اعیاد بزرگی چون مبعث در صورت تداخل با شهادت و مراسم عزاداری، و به علت اینکه پیامبر اسلام خاتم انبیاء و قطب امکان بشریت هستند، چراغ‌های رنگی روشن می‌شوند.

شهردار آبادان ادامه داد: شهرداری از سال گذشته، با برنامه‌های اختصاصی در ارتقای فرهنگی عمومی و رسیدن به اهداف جمعی فرهنگ عمومی گام برداشته است.

وی تصریح کرد: پخش برنامه‌های آموزشی چون جداسازی مواد بازیافت از زباله‌های خانگی، حفظ و نگهداری فضای سبز، جمع‌آوری زباله‌های خانگی و آبیاری فضای سبز محله‌های مختلف شهر، از صدا و سیمای مرکز آبادان در راستای اهداف فرهنگی شهرداری منطقه است.

* افزایش روزهای پاکسازی عمومی در شهر

شیرازی از دیگر برنامه‌های شهرداری شهرستان آبادان را در راستای ارتقای فرهنگ عمومی چنین عنوان کرد: افزایش روزهای پاکسازی عمومی از سه روز در سال به هر ماه در یک محله آبادان، برگزاری برنامه ویژه روزهای هوا و زمین پاک و روز درختکاری از اقدامات مطلوب این ارگان است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی در شهرداری آبادان، برای برگزاری برنامه‌های ویژه ایام دفاع مقدس و مراسم ملی از دیگر برنامه‌های شهرداری آبادان است.

این مقام مسئول در پایان گفت: تهیه تندیس و نیم‌تنه از شهدا به صورت ثابت، حکاکی تصویر شهدا بر روی کاشی و سرامیک و نصب بیلبورد دسته جمعی از شهدای آبادان برای ورودی شهرستان با ماندگاری طولانی از برنامه‌های آینده شهرداری به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول