اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر:

احداث روگذر شوشتر اجرای پروژه‌های بزرگ را برای شهرداری آسان کرد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: اجرای تقاطع غیرهمسطح بلوار امام حسین(ع) شوشتر سد بزرگ اجرای پروژه‌های بزرگ را توسط شهرداری شوشتر شکاند.

احداث روگذر شوشتر اجرای پروژه‌های بزرگ را برای شهرداری آسان کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: روگذر شوشتر در روزی که کلنگ‌زنی شد با ناامیدی از اتمام این پروژه همراه بود ولی در کمتر از دو سال این پروژه به پایان رسید و این نشان از توانایی شهرداری شوشتر در اجرای پروژه‌های بزرگ است.

وی افزود: در شرایط کنونی که این پروژه در حال اتمام است باید در اسرع وقت برای اجرای پروژه‌ای بزرگ در شهرداری فعالیت‌ها آغاز شود و در این باره باید با در اسرع وقت برنامه‌ریزی شود.

این مقام مسئول تأکید کرد: شهرداری شوشتر باید برای رفع مشکل شرق شوشتر برنامه ارائه کند و بهترین روش برای رفع این مشکل احداث اتوبان ملاصدرا در شوشتر است که بخشی از ان احداث شده و بخشی دیگر نیز باید در دستور کار قرارگیرد.

وی تأکید کرد: شهرداری شوشتر باید در این باره برنامه ارائه کند، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی تیپ 45 تکاور شوشتر با تصرف‌هایی فضا را برای اجرای این پروژه مسدود کرده است ولی در این باره شورای اسلامی شهر باید پیگیری کند و شهرداری فارغ از این مشکل برای اجرای پروژه ملاصدرا طرح ارائه کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرداری باید برای ایجاد فضای سبز در منطقه دره نوح طرح جدیدی ارائه کند، تأکید کرد: این فضای بکر قابلیت ان را دارد که به بهترین پارک طبیعی شهرستان شوشتر مبدل شود و باید در این باره شهرداری در اسرع وقت اقدامات خود را آغاز کند.

رسولی با تأکید بر اینکه چشم‌انداز شورای اسلامی شهر و شهرداری باید نگاشته شود، تأکید کرد: باید نوشته شدن این سند بالادستی دیگر شهر از مدار توسعه خارج نخواهد شد و هر مدیری در آینده موظف خواهد بود در این مسیر حرکت کند و برای حل مشکلات راه‌حل داشته باشد.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول