اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور خبر داد

تجهیز مددجویان اجتماعی به افشانه‌ و شوکر

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به حمله به مددکار اورژانس اجتماعی ورامین بر تجهیز مددجویان اجتماعی تاکید کرد.

تجهیز مددجویان اجتماعی به افشانه‌ و شوکر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،‌ ساعت 8:30 روز شنبه نه اردیبهشت ماه راننده ماشین اورژانس اجتماعی ورامین در مسیر عزیمت به ماموریت با فرد شروری روبه‌رو شد، وی ابتدا شروع به فحاشی و سپس مسیر حرکت را سد کرد و ابتدا با چوب و سپس با چاقو به راننده حمله‌ور شد و هنگامی که مددکار اورژانس چوب را از او گرفت، هفت ضربه چاقو بر بدن او وارد کرد.

ضارب فردی دارای سوابق کیفری خاص بود که به تازگی و با قید سند آزاد شده و دلیل حمله وی مشخص نبود اما آنچه محرز می‌نمایاند اینکه فرد مذکور از نظر روانی حالت طبیعی نداشته است.

در ادامه دادستان اقدام به صدور حکم جلب این فرد کرد.

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور امروز پس از گذشت حدود 54 روز از این اتفاق گفت: درگیری‌ها هر روز شکل می‌گیرد و این نشانه محیط‌‌های پرخطر است. درگیری‌های اخیر مددجویان سبب تجهیز آنها به شوکر‌ها و افشانه‌ها شده است.

محمد نفریه عنوان کرد: کلیات آیین‌نامه مرتبط با این موضوع بررسی شده و بنابر مصوبه مجلس، سازمان بهزیستی در این مقوله نقش به‌سزایی دارد و در همین راستا ما مددجویان را به افشانه‌ و شوکر مجهز کرده‌ایم.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول