اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستور اکید استاندار آذربایجان‌شرقی:

تأمین اجتماعی موظف به اجرای قانون جدید بیمه کارگران ساختمانی است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی به مدیران تأمین اجتماعی استان دستور داد که قانون الزام شهروندان به بیمه کارگران ساختمانی مطابق با مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی و ابلاغ ریاست‌جمهوری را بدون هیچ عذر و بهانه‌ای اجرا کنند.

تأمین اجتماعی موظف به اجرای قانون جدید بیمه کارگران ساختمانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، احمد علیرضابیگی در نشست ادواری مدیران اجرایی استان که در محل شهرداری منطقه چهار برگزار شد، خطاب به مسئولان سازمان تأمین اجتماعی استان، بر لزوم حرکت و عملکرد مدیران اجرایی در چارچوب قانون و اجرای سریع و بی‌کم ‌و ‌کاست نص صریح قانون و مصوبات دولت و مجلس تاکید کرد.

وی در ادامه سخنان خود عدول از این وظیفه مدیریتی را غیرقابل گذشت دانست و به تأمین اجتماعی استان دستور داد در اسرع وقت نسبت به اجرای قانون اخیر مجلس در خصوص بیمه کارگران ساختمانی اقدام عاجل کند.

استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود مصوبه دوم خرداد سال‌جاری مجلس شورای اسلامی را لازم‌الاجرا دانست و افزود: اجرای قانون برای همه مدیران و کارگزاران واجب و شرط است و عدول از این کار غیرقابل قبول و پذیرش خواهد بود.

بیگی در عین حال افزود: مصوبه اخیر مجلس تصریح دارد که قانون بیمه کارگران ساختمانی در سال 91 با یک درصد افزایش نسبت به سال 90 باید اجرا شود و این در حالی است که این قانون فعلاً امکان اجرا نیافته است.

وی در خاتمه اجرای این مصوبه را زمینه‌ساز رفع و حل مشکلات شهروندان و بلاتکلیفی‌های موجود در این حوزه دانست. 

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول