اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان:

بسیج از کنار معضلات اجتماعی بی‌تفاوت عبور نمی‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر احساس مسئولیت سپاه و بسیج نسبت به معضلات اجتماعی، گفت: بسیج از کنار معضلات اجتماعی بی‌تفاوت عبور نمی‌کند.

بسیج از کنار معضلات اجتماعی بی‌تفاوت عبور نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی عصر امروز در نشست با فرماندهان پایگاه‌های بسیج اداره‌ها و حوزه شهرستان‌ها در آستانه فرا رسیدن سالگرد شهید انصاری با تبریک نزدیک شدن حلول ماه شعبان، وضعیت جهانی را اکنون به نفع جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: مقاومت رزمندگان در دوران دفاع مقدس امدادهای غیبی را شامل حال ملت ایران کرد.

وی موفقیت در دوران دفاع مقدس را نتیجه مقاومت مردم ایران عنوان کرد و افزود: دشمن با اعمال تحریم‌ها فکر می‌کرد می‌تواند ملت ایران را دچار مشکل کند اما مقام معظم رهبری و مردم در این زمینه مقاومت کردند.

محمدی با اشاره به فتنه عمیق سال 88 علیه مردم ایران، خاطرنشان کرد: مردم در سال 88 مسیر صحیح را تشخیص دادند و خداوند پیروزی را نصیب ملت ایران کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان موفقیت‌های به‌دست آمده را مرهون مقاومت مردم ایران خواند و تصریح کرد: تلاش برای خدا باید مخلصانه باشد و کار بدون اخلاص شکست می‌خورد.

وی با بیان اینکه گسترش روحیه معنویت با حضور بسیج در کشور محقق می‌شود، ابراز کرد: اگر تکلیف خود را به خوبی انجام دهیم قطعاً خداوند امداد خود را می‌فرستد.

محمدی، اسلامی کردن جامعه را وظیفه بسیج دانست و یادآور شد: بسیج سیاسی است اما سیاست‌زده نیست.

فرمانده سپاه قدس گیلان بسیج را دارای صداقت معرفی کرد و گفت: تفکر بسیجی باید در تمام اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی نهادینه شده و گسترش یابد.

وی تفکر بسیجی را سبب رشد و بالندگی جامعه دانست و تصریح کرد: بدنه ملت از بسیج است و قابلیت اثرگذاری مثبت در جامعه را دارد.

محمدی با تاکید بر احساس مسئولیت سپاه و بسیج نسبت به معضلات اجتماعی، اظهار کرد: بسیج از کنار معضلات اجتماعی بی‌تفاوت عبور نمی‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را از فعالیت‌های بزرگ بسیج در جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم برای حفظ ایمان از جان خود می‌گذرند.

وی با بیان اینکه بسیج توان ایجاد تحول در جامعه را دارد، بیان کرد: نهادینه شدن امر به معروف در جامعه از وظایف دولت اسلامی است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول