اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهشهر:

ستاد مقابله با آسیب‌های اجتماعی بهشهر تشکیل شد

خبرگزاری فارس: فرماندار بهشهر، گفت: از درون کارگروه اجتماعی شهرستان بهشهر، ستادی با نام بررسی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی تشکیل شده است.

ستاد مقابله با آسیب‌های اجتماعی بهشهر تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدرضا البرزی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان در سالن شماره دو استانداری مازندران اظهار داشت: علاوه بر شرح وظایف کمیته صیانت از حقوق شهروندی، مسائلی متناسب با نیاز شهرستان بهشهر را هم اجرایی کردیم.

وی با بیان اینکه بهشهر، نخستین شهرستانی است که در سطح استان، پدیده تکدی‌گری را مورد توجه قرار داد، افزود: موضوع مورد توجه بعدی، مسئله حاشیه‌نشینان اطراف شهرستان بود.

فرماندار بهشهر با اشاره به اینکه 20 واحد غیرقانونی در بخشی از حاشیه شهر ساخته شده بود، ادامه داد: با همکاری دستگاه قضایی، نسبت به تخریب این خانه‌ها اقدام کردیم.

وی یادآور شد: با تخریب این منازل، افراد غیربومی ساکن در آنها به شهرستان مرتبط فرستاده شدند و ساماندهی خانواده‌های بومی هم در دستور کار قرار گرفت.

البرزی تصریح کرد: همزمان با اجرای طرح از بین بردن خانه‌های اینچنینی و ساماندهی صاحبان آنها، جمع‌آوری متکدیان هم خوب جواب داد.

وی با بیان اینکه پدیده طلاق، سرقت، خودکشی، اعتیاد و کودکان خیابانی از دیگر مسائلی است که ورود پیدا می‌کنیم، اذعان داشت: از درون کارگروه اجتماعی شهرستان، ستادی با نام بررسی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی تشکیل شده است.

البرزی ادامه داد: این واقعیت تلخ را باید بپذیریم که سن ازدواج در حال افزایش و سن طلاق در حال کاهش است.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول